Noen andre

Halvferdig pakket! Har skrevet alt på en liste da..så det jeg ikke kan pakke nå skal være lett å få med seg i siste liten. 

Klær til lillemor og meg selv er i boks. Men har noen småting som mangler..

Skal ut i dag for å få fatt i tøfler/slipperser og nettingtruser. SUS gir ikke lengre ut truser, så dette må jeg ta med selv. 

Holder på.. Prøver å huske hva jeg hadde bruk for av det på listen og ikke fra sist gang :-)

ja, er stortsett ferdig!! pakket et skift te gubben og, tilfelle han må dra rett fra jobb;)
nettingtruser?? er det noe man må ha med...
2 uker igjenn her;)

Alle mine venner sverget til nettingtrusene den første dagen, og gjerne noen dager til, når de fødte. Skal visst ha på en ganske stor "bleie" de første dagene og da er nettingtrusene gode i størrelsen + luftige. 

Tidligere har dette blitt gitt ut på SUS, men ser nå på lappen jeg fikk på innskrivingen at jeg må ta med selv..fås kjøpt på apotek for 99kr. Tror jeg tar med for å være på den sikre siden. Har pakket gode hipstere og, men kan være greit med nettingtruser som jeg bare kaster sammen med bindet/bleia. Kan vel bli litt grisete i ettertid 

Har pakket det meste ja og tar med bagen bak i bilen når vi skal noe sted. Greit å være beredt om noe plutselig skulle skje. Nettingtruser ja, det har jeg ikke pakket ned enda. Sist fikk jeg på sykehuset, men det kan vel være greit å ta med noen også.

Hva slags nettingtruser kjøper dere? Jeg har tenkt på å bare kjøpe en sånn billig eske med tynne strømpebukser og klippe av bena. Enkelt og helt sikkert bra nok. De så jo omtrent sånn ut. :)

Nettingtruser, det hadde ikke jeg tenkt på! Får vell dra og kjøpe noen sånne til mandag da :-)

Jegvhar ikke pakket noen Ting ennå.... 15 dg igjen... Han far får pakke mens negativ er på sykehuset.

Har ikke pakket enda, får vel kanskje begynne å tenke på det.. :)

da skal eg få kjøpt meg noen nettingtruser i morra;) bra du sa det, ellers hadde eg ikke vist om det:D

Nei, har ikke tenkt på den nesten

nettingtruser i boks, haha:D sexy....

jepp. Har termin om en uke så den er delvis klar. Bare å putte toalett saker oppi

Back
Topp