Noen andre?

Dragemammaen

Glad i forumet
Marsboerne2017
Som blir trøttere og trøttere? Dette er helt latterlig, men sover jo 11 timer i døgnet.

Og når man har ei lita ei, og begynner tidlig på jobb hver dag, så innebærer jo det å legge seg kl 19! Det er jo da mini legger seg også

Har ikke vært så aktiv her inne i det siste på grunn av dette. Har liksom ikke overskudd til noe annet enn det aller mest nødvendige.

Og jeg vet det ikke er pga lavt jernlager / blodprosent, for dette var bra begge gangene jeg har testa det.

I begynnelsen var jeg skikkelige borte-vekk-ut-av-en-annen-verden trøtt, men det forsvant sånn plutselig over natta omtrent. Litt trøttere nå, men regner med det er litt døgnforvirring etter turen til usa som sitter i litt lengre enn normalt pga graviditeten.
Så litt trøttere enn normalt, men ikke veldig nå. Og kan jo ha noe å si at det er så mørkt ute også.. Lykke til! Håper det letter snart :)

Utrolig nok har jeg nesten ikke vært  trett denne gangen. Fint at kroppen spiller på lag inn i mellom. Synst egentlig det er rart, for jeg har det mye mer travelt nå enn jeg har hatt det med de andre. MEN klager ikke. 

Trøtt ja:P helt sykt og! var på jobb til 1 i dag, gikk hjem og la meg på soffaen.. Der våkna jeg nå for en halvtime siden. Men jeg mener at det er har lettet litt, da jeg var mer trøtt tidligere i svangerskapet. Mange som blir trøtte på senhøsten da, så det kan jo være en blanding! Håper det bedrer seg for deg også!

Her også! Helt vanvittig trøtt... Kommer hjem fra jobb, og slokner på sofaen, og har ikke energi til å gjøre noe som helst annet...
Heldigvis skal jeg starte med bassengtrening 2 ganger i uka, kanskje dette kan gi meg litt mer energi.. Når kroppen blir nødt til å være aktiv, så kanskje en klarer litt mer...

Samme her også, men jeg er blitt sykmeldt 50% så da sover jeg stort sett de dagene jeg er hjemme så jeg får tatt igjen litt. Det hjelper...men ellers er jeg stort sett stuptrøtt ja...trodde det skulle gå over innen nå,men neida..

Jeg har blitt ekstreeeeemt trøtt de siste dagene. Trodde det nesten var bare noe jeg innbildte meg, men i dag vurderte jeg å sove litt 5 timer etter jeg sto opp.

Siden du skriver at bp og jernlageret er bra, så regner jeg med at du ikke har for høyt jernlager heller? For det kan også gjøre oss trøtte...
Jeg har igrunn også ikke helt kommet ut av den derre dvalen, som i forrige svangerskap gikk over når jeg nådde 11-13 ukers grensa. Men må si at jeg kanskje har fått litt mer energi i det siste. Men det som er, er at når jeg en dag orker litt mer enn normalt, så er jeg helt utslått dagen etterpå.

Jeg har vært vanvittig trøtt i tryne. Har omtrent ikke fungert. Spesielt når jeg var dårlig i tillegg. Nå har det kommet seg litt. Men sliter fremdeles med å komme meg opp av sengen i noelunde skapelig tid! Hvis jeg ikke får sovet til kl.9-10 kan jeg være trøtt resten av dagen, og må liksom ha meg en liten blund på ettermiddagen. Men jeg prøver å unngå ettermiddagslurene, for jeg sliter sånn med å sovne på kvelden. Kan være stuptrøtt, men likevel ligger jeg bare å vrir meg. Og føler det blir Børre når jeg har hatt meg en blund midt på dagen. Men jeg er heldig som har en fantastisk mann, som står opp med lillegutt hver morning, så jeg får sove litt ekstra. Og siden jeg driver egen hudpleiesalong, kan jeg selv styre litt arbeidsdagen. Og jeg åpner ikke den før kl.10. Og det er litt deilig. Hjelper veldig når jeg kan sove til 9 hvertfall:)))

Back
Topp