Noen andre?

*ønske_om_nr2*

Glad i forumet
Noen andre som kjenner det stikker veldig mye av å til øverst i magen og nede ved underlivet? Partiet rundt navelen også?
Har myye luft i magen.. 

På morgen i dag var urinen ganske så mørk.. Normalt?
Den er ikke slikt nå, noen som har opplevd det før?
Ufarlig med brunt utflod?

Tusen takk for alle svar!!

Har så vidt kjent noe lett stikking i magen, men det har vært i forbindelse med luft i magen og raskt forbigående. 

Ang mørk morgenurin kommer det an på om du har drukket mye kvelden i forveien eller ikke og om du feks gikk på do rett før du la deg. Des mindre væske du har fått i det, des mørkere blir urinen. Og er den mørkere enn normalt på morgen ville jeg forsøkt å få i meg mer væske iløpet av dagen :)

Når det gjelder brun utflod; Er det mye, lite, lysebrunt, mørkebrunt? (herlige detaljer! :p)
Selv hadde jeg bittelitt lys, lysbrun utflod for et par dager siden. Hos meg så kom det nok mest sannsynlig fra et bitteliten 'blødning', som jeg mest sannsynlig vil tro ble forårsaket av litt sengekos noen dager før. Var veldig lite og kun litt en morgen, så ser ikke på det som farlig i det hele tatt. Har du derimot mer, og mer farge kan det jo være en idé å få det sjekket? Har du ubehag også? Kommer det ofte? Har du andre ubehag 'der nede'?

Mest sannsynlig er nok alt i orden :-D *klem*

Høres veldig normalt ut :) Jeg har stikkinger nederst i magen (rundt skambeinet), men ikke lenger opp. Men det høres veldig normalt ut.
Jeg har også hatt en pitteliten runde med litt brunlig utflod og litt slimblandet blod på papiret. Forsvant like fort som det kom, så jeg tar det heeelt med ro og tenker som Phibonacci om grunnen.

Jeg tror dette går helt fint, bare slapp av du. Så lenge det ikke fossblør og du har veldige smerter, så går det nok bra skal du se. Om du er veldig bekymret likevel, så anbefaler jeg deg en tur til legen for å bli beroliget :)

Stikkingene er helt normale og er nok bare livmoren som utvider seg :)

Ang urinene tror jeg og det har noe å si med hvor mye du har drukket og n¨r du var på do sist :)

Masse lykke til :)

Jeg har tidvis masse stikkninger/ luftsmerter i hele magen føles det som.
Urinen er som regel mer konsentrert om morgenen men prøv å drikk litt mer å se om det hjelper.
Jeg har også brun utflod, har hatt det hver dag i snart 14 dager tror jeg, bare bittelitt om gangen. Blir selvfølgelig litt urolig av det, men hadde det også med nr 1 og det gikk helt bra. Når en slår opp og googler litt rundt oppdager man at det faktisk er ganske vanlig, feks:

http://www.klikk.no/foreldre/barnimagen/svangerskapet/article537910.ece

http://www.lommelegen.no/321172/blodning-fra-skjeden-i-svangerskapet

Tusen takk alle sammen for denne gode støtten og hjelpen :))
XXX for å kunne være en av denne gjengen virkelig... 
I morra skal vi til legen å ta en ny hcg prøve , fredag får vi høre hva som skjer med stigningen å til uka igjen på ul.. Håper og tror dette kommer til å gå bra, selv om vi er livredde nå.. 

Men utrolig godt at andre har det slikt med stikningen og litt farge på utfloden.. 
Har hatt det til å i fra noen dager nå hvertfall.. Men håper å regner med at det er et positivt tegn :)

Back
Topp