Noen andre???

LadyOnHeels

Elsker forumet
føler jeg har laget mange tråder nå som ligger på vitkigste tråder, men om kanskje noen av dere andre kunne laget litt tråder som vi kan ha der? 

bare sjekk litt rundt på de andre forumene så får dere ideer til hva vi trenger!! 

tuuusen takk

Jeg har sett litt på det forrige terminforumet mitt, og der hadde vi maaange! Men nesten alle er det for tidlig å begynne med nå ;)

Vi hadde også en liste over sladrevenner, hvem som sladret for hvem, men det er vel også kanskje litt tidlig...

Kommer vel mer etterhvert! :)

*snart2småtroll* skrev:
Jeg har sett litt på det forrige terminforumet mitt, og der hadde vi maaange! Men nesten alle er det for tidlig å begynne med nå ;)

Vi hadde også en liste over sladrevenner, hvem som sladret for hvem, men det er vel også kanskje litt tidlig...

Kommer vel mer etterhvert! :)

vi trenger tippetråd, lage sladrevenn, vogntråd hadde vært kjekt, ul bilder tråd, hmm ja mange flere (februar2012 har mange fine tråder!!;)).

mye av dette haster seff ikk enda, men er greit å tenke på når ting nærmer seg :)

Det kommer når det kommer..ikke no stress :)

Synes du er flink jeg, som lager alle disse trådene :) Får du lagt de som topptråd også, så er de enkle å finne igjen senere?

Carissen skrev:
Synes du er flink jeg, som lager alle disse trådene :) Får du lagt de som topptråd også, så er de enkle å finne igjen senere?

de ligger inne på viktigste tråder så er ikke vits å ha de som topp tråd føer jeg da

Back
Topp