Noen andre????

mammagullet

Glad i forumet
Som klarte å presse på seg hemorider under fødselen?
Har dere fått noen behandling- i tilfelle hva og har dere blitt kvitt de?
Jeg har gått på 2 Scheriprokt kombipakke kurer. De ble litt mindre, men nå har de blitt større enn de var.
Noen som har fått de fjernet, hvordan og var det veldig smertefullt?

Jeg nekter å gå med den dritten for ever!!!

Fikk ikke under fødselen, men har hatt før. Fått de fjernet, og det har vært rimelig bra siden :) Jeg hadde gjort det omigjen, dersom jeg hadde fått plager etter fødselen, som ikke hadde gått bort med behandling. Det er jo bare sååå smertefullt å gå med [:'(]

Ja det klarte jeg og få under fødslen,men hadde litt før jeg fødte også.
Og jeg hater det for og si det mildt,når det er sikkelig ille bruker jeg isbiter og salve som jeg har kjøpt på apoteket.

ORIGINAL: Indigo

Fikk ikke under fødselen, men har hatt før. Fått de fjernet, og det har vært rimelig bra siden :) Jeg hadde gjort det omigjen, dersom jeg hadde fått plager etter fødselen, som ikke hadde gått bort med behandling. Det er jo bare sååå smertefullt å gå med [:'(]

Vil det si at de ikke ble helt borte??? Var det veldig vondt??? Haff typisk meg å få alt av drit og f....

Jeg gjorde også det[:@] på begge fødslene, men det er ikke smertefullt etter at de har tømt seg...[;)] Bare jævlig irriterende

mine er ikke vonde da heldigvis, men..... vil ha de bort uansett. Vil ikke gå med "donglebær i rumpa"

Back
Topp