Noen andre??

Gunn:)

Forelsket i forumet
Noen andre som synes at babyene har blitt litt "vanskligere" å ha med å gjøre når de ble 7-8 måneder? [8|]

Her er det mye sutring for tiden, vil ikke legge seg, skriker mer osv... [8|]

Andre som føler det på samme måte? eller er det bare meg? [8|][8|][8|]

Nei, sånn er mini for tiden. Vil ingenting, sutrer lett og skriker! Min lille engel som aldri skreik når han var mindre, SKRIKER som en gris nå [&o]
Håper det går over snart, for virker jo nesten som trass!

Hun fikk litt mer personlighet ja gitt [8D] Akkurat som hun fant ut at hun kunne protestere kun fordi hun vil [:D]

Jeg tar det som et sunnhetstegn [:)]

Ja,men ikke mer enn jeg forventet egentlig.
Jeg merker iallefall godt han har han fått en god dose vilje utdelt[8D]
Det er nok på grunn av tenner og mer og annen type mat også,tror jeg.

Jepp er sån her også. FÅr han ikke viljen sin så er det hylling til tider. Men jeg håper noe av det er pga tennene som er på vei opp. Er lov å håpe[:D]

Åjada.

Som de sa i barnehagen:

Elias er en gutt som vil så mye. Noe som ikke er enkelt når man bare er 9 måneder.
Han er også utålmodig, så håper han lærer seg å vente på tur.

Ingen tvil om at jeg har en baby med viljestyrke ja!! Greit å vite hva man vil, men disse ledningene skal/må/bør IKKE dras i stykker... 

Ja, absolutt noen andre! Kasper sovner som normalt på kvelden, men sover urolig- våkner gjerne 2-3 ganger i løpet av natten og er mye mer krevende på dagtid. Han vil helst stå hele tiden, og gråter når han er for sliten til å dra seg opp eller når han faller ned. Han gråter hvis jeg ikke sitter med han absolutt hele tiden og gråter når han ikke får det som han vil. Han kjeder seg fort og sutrer generelt MYE. [&:]

MEEEN...så er han også utrolig herlig, og gir meg verdens beste smil og latter maaange ganger i løpet av dagen[:)]

Back
Topp