Noen andre?

Sunshine1983

Elsker forumet
Odin er begynt å spise på lekematta, og spiser av store biter med de 6 tennene sine. Er jo livredd for at han skal sette de i halsen! Må jo bare fjerne matta, noen andre som har tatt bort matta og lar barnet leke rett på gulvet?

emilie klorte av før å stappa d i munnen, men hu har slutta me d nå[:D][:D][:D][:D] eg har ishe tatt bort mattå, men hu lege rett på gulve hu krype å går rundt stort sett der d passe hu

har aldri hadd lekematte vi..... går nok heilt fint å la han leke på gulvet eller evt på ett teppe [;)]

tatt det bort for noen måneder siden.. Nytter heller ikke å ha henne på et teppe e.l. for hun ligger ikke i ro..

ORIGINAL: Lene_D

tatt det bort for noen måneder siden.. Nytter heller ikke å ha henne på et teppe e.l. for hun ligger ikke i ro..

samma her, han sitter på teppet i en stund men så åler han seg av sted hehe

Har ikke brukt lekematte siden jul... Han vil ikke være i ro på den uansett... [:)]

ORIGINAL: snusmumrik

Har ikke brukt lekematte siden jul... Han vil ikke være i ro på den uansett... [:)]

sign! de ligger på gulvet,men blir ikke brukt..

Vi har ikke fjernet lekematta, men Vetle har krabbet rundt i minst 2 måneder, så det er jo ikke så mye han er på matta lengre. [;)]

Har en matte på gulvet som jeg synes det er deilig å sitte på[:D] Vesla derimot er overalt![;)]

Sign!

har putta veslas lekematte i grinda, for på gulvet er den ikke til nytte lenger... :)
men, nei, hun spiser ikke på den...

Sign.. [;)]

ORIGINAL: ninni82

Har en matte på gulvet som jeg synes det er deilig å sitte på[:D] Vesla derimot er overalt![;)]

Sign[:D]

ORIGINAL: Lene_D

samme her[8D]

Brukte lekematten mer i begynnelsen før han fikk leketeppe. Så da bet han ikke. Men ville sikkert gjort det nå [;)]

Back
Topp