Noen andre...

Hepe

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Februarlykke 2022❄️
Som har hatt veldig sterke smerter i underlivet?
Jeg kjente en smerte når jeg la meg,varte cirka 2-3 min.
Men når jeg våknet idag,begynte det igjen!
Kl. var 07.15...Det var som en veldig sterk rie. Var veldig vondt! Ble kvalmen,svimmel og svett.
Dette varte i en halvtime,så dappet det av....kjenner litt fortsatt.
Dette syns jeg var vondere enn selve fødselen!

Noen som vet hva det kan være??

Hvor i underlivet da? Innvendig eller mer nedre mageregionen? Har du fått menstruasjonen tilbake etter fødsel? Det kan jo være kraftig eggløsning og slikt hvis det er den første etter fødsel elns. Håper det går fort over for deg i alle fall! God bedring-klem til deg! [:)]

ORIGINAL: Studinen88

Hvor i underlivet da? Innvendig eller mer nedre mageregionen? Har du fått menstruasjonen tilbake etter fødsel? Det kan jo være kraftig eggløsning og slikt hvis det er den første etter fødsel elns. Håper det går fort over for deg i alle fall! God bedring-klem til deg! [:)]

Takk for klemmen![:)]
Det er Samme plassen der vi får menssmerter...
Har hatt mensen 2 ganger. Jeg ventet mensen cirka for en uke siden,men kom ikke...

ORIGINAL: Hepe
Takk for klemmen![:)]
Det er Samme plassen der vi får menssmerter...
Har hatt mensen 2 ganger. Jeg ventet mensen cirka for en uke siden,men kom ikke...

Kroppen er nok ikke helt i gjenge igjen etter fødsel vil jeg tro. Det er den ikke her i alle fall! Så det kan jo være at hele denne siste perioden har forskjøvet seg? Sånn at det faktisk var eggløsning du kjente. Evt. menskramper? Noen får mer smerter i forbindelse med menstruasjon etter fødsel, noen mindre og andre igjen ingen forskjell. Men fortsetter det og uten tegn til menstruasjon, ville jeg tatt en graviditetstest (kjekt med alt man kan utelukke hjemme) og så tatt en tur til legen. [:)]

Var hos legevakten,de fant ikke noe...Tok test med det samme den var negativ. Men de fortalte at det kunne,ha noe med menstruasjonen å gjøre siden jeg skulle hatt den for ikke så lenge siden. Så da må jeg vente å se om det er mensen som er på vei! Ser ikke noe til det enda ihvertfall, håpe håpe![8D] Da vet jeg ihvertfall grunnen! Men har aldri opplevd så vondt før!

ORIGINAL: Hepe

Som har hatt veldig sterke smerter i underlivet?
Jeg kjente en smerte når jeg la meg,varte cirka 2-3 min.
Men når jeg våknet idag,begynte det igjen!
Kl. var 07.15...Det var som en veldig sterk rie. Var veldig vondt! Ble kvalmen,svimmel og svett.
Dette varte i en halvtime,så dappet det av....kjenner litt fortsatt.
Dette syns jeg var vondere enn selve fødselen!

Noen som vet hva det kan være??

Dette var en uke siden!

Det har ikke kommet noe blod! Regnet med at det kunne være noe med mensen,selv om det var utrolig vondt!

Har ikke opplevd det før. Som jeg har sagt så føltes det som en veldig vond rie som varte 30min,og dabbet av...var over etter 2 timer. Jeg har alltid vært heldig når det gjelder mensen...har ikke hatt noe el.lite vondt! Så syns det er rart at det skal bli slik! Men som sagt så kom det ikke noe blod,og nå er det gått en uke og ikke noe i sikte! Kan ikke tro at det var eggløsning heller!? Har aldri kjent noe til den før! Sko ikke sagt hvis det kom blod,men det gjor ikke det,så da syns jeg det er rart!
Hva kan det være??

Back
Topp