Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg elsker te! Drikker masse te fra Pukka. De fleste der er koffeinfrie.Jeg elsker te, og kan drikke flere kopper daglig! Er det noen andre her som også gjør det, og eventuelt har noen gode anbefalinger nå i svangerskapet som ikke inneholder koffein?![]()

Elsker Yogi også- de har nesten enda mer smak synes jeg, men har ikke sjekka om de er uten koffein.Enig, te fra pukka er veldig gode![]()
Da skal jeg sjekke opp Pukka teJeg elsker te! Drikker masse te fra Pukka. De fleste der er koffeinfrie.

Jeg jobber hos en grossist, hvor vi faktisk selger Yogi te til butikker, så gjerne jeg skal sjekke litt mer på utvalgetElsker Yogi også- de har nesten enda mer smak synes jeg, men har ikke sjekka om de er uten koffein.
Pukka har egen gravid-te, vet jeg. Har noen prøvd den?
Er ikke så glad i søte teer/fruktte, men digger de med lakris, fennikel, lemongrass, ingefær etc.
Har smakt en her som jeg vet var koffeinfri og var helt grei 

Noen spesielle der du liker? Jeg er veldig glad i fruktsmaker og sitron!Enig, te fra pukka er veldig gode![]()

Har ikke smakt den, men leser på pukka sine sider at den kun skal drikkes i andre og tredje trimester: «I tråd med tradisjonelt bruk, anbefaler vi at Pukka Motherkind Pregnancy-teen kun drikkes i andre og tredje trimester. Alle andre teer fra Pukka kan trygt drikkes når du er gravid eller ammer.».Elsker Yogi også- de har nesten enda mer smak synes jeg, men har ikke sjekka om de er uten koffein.
Pukka har egen gravid-te, vet jeg. Har noen prøvd den?
Er ikke så glad i søte teer/fruktte, men digger de med lakris, fennikel, lemongrass, ingefær etc.

Jeg jobber hos en grossist, hvor vi faktisk selger Yogi te til butikker, så gjerne jeg skal sjekke litt mer på utvalgetHar smakt en her som jeg vet var koffeinfri og var helt grei
Jeg er dog veldig glad i frukt te da![]()
Har ikke smakt den, men leser på pukka sine sider at den kun skal drikkes i andre og tredje trimester: «I tråd med tradisjonelt bruk, anbefaler vi at Pukka Motherkind Pregnancy-teen kun drikkes i andre og tredje trimester. Alle andre teer fra Pukka kan trygt drikkes når du er gravid eller ammer.».![]()
Ja, eple smak er faktisk veldig godt!Jeg er og veldig glad i frukt te, spesielt eple![]()

Ja, eple smak er faktisk veldig godt!![]()
Vet ikke! De skriver bare dette på siden sin: «Vi anbefaler at Motherkind Pregnagcy kun drikkes i andre og tredje trimester i svangerskapet, hvor det kan bidra til støtte barnets naturlige vekst. Teen kan også nytes før du blir gravid og mens du ammer.». Og så leser jeg noe om at den inneholder noe bringebærblader som tradisjonelt har vært brukt for å forberede livmoren på fødsel etc...Hvorfor det tro? Hva er det i den teen som gjør at man ikke kan drikke den i første trimester?![]()
Der må jeg gjerne ta turen! De er koffein frie også?Vi bruker å fylle poser på Søstrene Grene. De har veldig god te! Liker spesielt de fruktlige, gjerne rød bær eller noe liknende.

Jeg elsker te, og kan drikke flere kopper daglig! Er det noen andre her som også gjør det, og eventuelt har noen gode anbefalinger nå i svangerskapet som ikke inneholder koffein?![]()
Det aner jeg faktisk ikke haha!Der må jeg gjerne ta turen! De er koffein frie også?![]()
Men jeg holder meg uansett bare til en kopp om dagen, og en kopp kaffe. De har så sterk/fyldig smak i forhold til pose-te synes jeg og de har mye å velge mellom. 
Takk for tips! Da skal jeg prøve å se etter denJa, drikker te hver dagLiker clipper sin "god natt te", som selges i daglivarebutikk.