Noen andre som......

Luremus

Glad i forumet
.......surfer på nettet og sikler på babyting??? Er jo deilig å drømme litt da.... Driver og kikker etter de få tinga vi trenger. Stellebord, div ting som er slitt ut, vippestol, og er i tankeboksen om ny/bruktny vogn da den vi har er noe slitt/falmet...... er jo litt deilig å planlegge og finne ut hvilke priser som er der ute......

Er det dumt å begynne så tidlig?? har ikke tenkt å kjøpe så mye som en gulpeklut før jeg er godt over 3mnd på vei.....

Drømmer i vei jeg............[;)]

Hvis du føler det er riktig for deg så er det jo ikke noe galt i det[:D]

Selv så tør jeg ikke se på noe eller tenke så langt fram på en god stund enda, men det er jo fordi jeg har mistet så mange ganger..
Husker første gangen jeg ble gravid så var jeg ute å titta på vogn samme dag som jeg fikk positiv test[:)]

har tidligere hatt en spontanabort jeg også. Men jeg tenker at uansett hvordan dette svangerskapet måtte gå. Vet jeg nå at jeg fremdeles kan bli gravid og jeg gir meg jo ikke selv om jeg skulle miste nå. Har jo 2 vellykkede svangerskap bak meg. Vil ikke fokusere på frykten, heller gleden og håpet......... Men skjønner at for de av dere som ikke bare har en spontanabort bak dere men flere velger å holde litt av gleden tilbake......... Men jeg klarer ikke!! gleder meg sånn!![;)]

ja[:)]

jeg sniker og kikker og holder stadig på å røpe meg[:D]

skulle akkurat til å ringe ei på jobben og høre om ho solgte leikegrinda si evt hvor den var kjøpt, og så kom jeg på at hun vet jo ikke noe[:D]

så langt har jeg iallefall sett meg ut lekegrind, litt sengetøy og prøver å planlegge stellesituasjonen...

siden dette kanskje er siste gang jeg er gravid(vi er enige om 2 barn) så vil jeg nyyyyyyyyyyyyyte det til det fulle[;)]

siden gutten våres bare er 11 mnd har vi jo alt i huset. Men etterhvert skal jeg nok ser etter søskenvogn, det er jo noe vi trenger da[:)]

Back
Topp