Noen andre som

HvitLin

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
får nedpress og litt kynnere?

Jeg er litt småbekymrert her jeg sitter. Tror kanskej jeg har tisset litt på meg på vei hjem i dag etter vonde kynnere... var så våt nedentil... tror at det er tiss altså :P Selv om den snikende følelsen kommer... er det virkelig det eller er det lekkasje av fostervann.... Ser at jeg blør litt også... men tror kanskje dette kommer fra rundt skjedeåpningen.. men dette er ubehagelig... blir jo litt redd...

noen råd eller beroligende ord? :P

Jeg satt faktisk her i sofaen forrige dagen og tenkte på akkurat det samme. Lekker jeg fostervann nå eller hva er det?
Følte liksom at jeg kunne kjenne at det rant når babyen dyttet seg nedover, men det var nok bare utflod tenker jeg. Har ikke hatt den følelsen siden i alle fall :) Er veldig vanlig med tyntflytende utflod i svangerskapet, så jeg har slått meg til ro med det ;)

1851051c50a2a41b9b.gif
Stoooooooor klem til deg :) Den trengte jeg :)

Ja sjansen er stor for at det er tyntflytende utflod ;) har vært sånn med meg i alle svskapene mot slutte.. for ville tro at tiss ville luktet litt mer?

Har vært inne på tanken om fostervann, men med min første fødsel, så startet det med at vannet gikk, og da kom det litt og litt hele tiden heeelt til hun var ute, og det var mye mer av gangen enn det jeg har opplevd ellers ;) måtte jo ha bind, ellers ble jeg gjennomvåt! Såå velger å tro at det bare er utflod eller lignende som kan komme nå ;):)

★Sender fra pipe-gjøken★

Ikke snakk om tynt utflod:S Nok av det her as:P

Du kan lukte forskjell på urin/fostervann/utflod :) Fostervann lukter litt søtlig, utflod litt syrlig og urin kjenner du vel igjen :) Jeg har også hatt helt tyntflytende utflod nå, er nok veldig vanlig :)

Her også mååå jeg bruke truseinnlegg, ellers må jeg skifte truse i løpet av dagen :/ :p

Back
Topp