Noen andre som..

Duplex

Forelsket i forumet
Etter sex så får jeg så sinnsyke kynnere og nå sist gang fikk jeg utrolig vondt nedentil, det verka skikkelig liksom.. kjentes ut som babyen skulle ut, var helt forferdelig. 
Noen andre som har det slik også?
Er det normalt? Kan ikke huske å ha samme prob. i forrige sv.skap.

Jepp, etter orgasme. Kjempesammentrekninger og magen blir stein hard.

Ja, både sterke kynnere og enormt nedpress, føler meg helt hoven og det er vondt.
Har mye nedpress til vanlig også, så skal høre med legen da jeg skal dit på mandag ......

ja får det jeg også, steinhard mage, føles "hoven" nedentil og veldig nedpress, det har jeg mye til vanlig nå også da. Tror det er ganske vanlig, og blir ofte verre med antall svangerskap, dette er min 3. Jeg har i tillegg litt åreknuter nedentil nå, ikke ille, men tror det bidrar til at nedpresset kjennes ekstra ille!

Takk for svar jenter.
Uff, er ikke noe morro.. gruer meg til neste gang. Er jo ikke så ofte da men.

hatt det sånn hele svangerskapet og orker ikke så mye som tanken på sex........er i grunn rimelig hoven og har mye nedpress hele tida......

Nå har jeg omtrent aldri sex da, men kan ikke si jeg merker noe særlig plager med det.
Får også steinhard mage, men får ikke noe særlig kynnere.. eller, jeg veit jo ikke for jeg merker ikke kynnerne mine :p

har det slik jeg også, tror det var slik sist å...men er vonderer nå...
 gir seg ganske raskt...emoticon

Pucca skrev:
Det problemet har heldigvis ikke jeg, hi hi

IKke jeg heller, oooo yeh

det er jo fordi under orgasme så trekker livmoren seg sammen.. det er jo samme som skjer under rier.. så derfor kjennes det slik ut :)
helt normalt :) ingenting å bekymre seg for iallefall, men ja kan være veldig ubehagelig..

Back
Topp