Noen andre som venter

Nei, men venter nr 6 :D

Gratulerer xsmile9 5 her, og gleder oss masse. Bare følte meg litt aleine om å være så mange flergangs. Hehe.. men da vet jeg at vi er hvertfall 2. Hvor i landet er du fra om jeg kan spørre?
Hardanger i vest her xsmile9

Venter nr 3 og blir nok med det. Ikke så lett når man bor i utlandet uten familie og begge jobber fulltid.

Troms i nord her :happy:
Vår nr 5 var et veldig planlagt barn. Denne gang var det ikke helt planlagt, og vi hadde vel ikke sett før oss fler heller, men nå kjenner jeg gleden begynner komme for fullt. Merker og mannen har endret seg de siste 2 ukene. Nå våkner jeg på natten ved at han stryker meg over magen, og han har begynt komme med navneforslag.
Men det er rart når vi snakker om og planlegger jula, neste sommer osv så er det enda en liten med i planleggingen.

Kan vel ikke akkurat si at denne her var planlagt heller, men har begynt å glede oss nå da. Har vert på tul allerede og sett nurket og da blir det jo plutselig mer virkelig xsmile9
Og de er 4 søsken her som er over seg av glede, så det hjelper jo på. Her var det vel egentlig jeg som var ferdig med våkenetter og bleieskift, mens mannen ikke var vond å be når testen viste gravid. Og jeg var jo faktisk godt på vei også når første test ble tatt ( uke 7). Blir nok en fin julegave :santa:love7

Venter nummer 4, men har lyst på nummer 5 med tiden :D

Back
Topp