Noen andre som sliter med innloggingen ??

ColgateSmile

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018

Når jeg trykker på innloggingsknappen så skjer det rett og slett ingenting, kommer ikke opp en slik boks som jeg kan skrive inn brukernavn og passord i....går verken på dataen, ipaden eller mobilen!! Noen andre som har opplevd det??

Går bare av og til, slik som nå...sist gang jeg klarte å logge inn var vel i begynnelsen av denne uken....

Synes bare det er litt irriterenda, da jeg ikke kommer inn på terminforum uten å være innlogget!!

nei, men vet teknikkerne holder på med noe greier.. du kan jo sende en pm til moderator evt? :)

Jeg har samme problem... Bare flaks hvis jeg klarer å logge inn(slik som nå), og blir fort kastet ut igjen hvis jeg beveger meg mellom forumene.. Irriterende!

Dette problemet har vært så lenge jeg har vært her i alle fall, siden september. Trikset er å trykke på Min side først, også på Logg inn. Helt ulogisk, men det funker (hvis jeg husker strategien riktig.. :P) Dette er rett og slett en dårlig jobb i fra de som drifter sida, for jeg har også problemer med alt av ipad'er, mobiler etc. Utrolig irriterende!

Jeg strever veldig. Dette er første gang på en måned at jeg har fått lov til å klikke meg inn på trådene i mai-forumet. Har bare blitt kastet ut igjen. Så nå prøver jeg å oppdatere meg på hva som har skjedd siden sist og håper jeg ikke blir kastet ut igjen med det første. Har meldt inn feilen, men fikk ikke noe godt svar og ingen form for løsning på problemet.

Hmm høres merkelig ut,,jeg har alltid min som pålogget prøv det.Ikke logg dere ut ,det er bedre ,fordi hver gang da jeg skriver inn babyverden så er jeg på min bruker,syntes det er ganske så greit å slippe logge ut hele tiden hehe.:)

Hei.

Har dere fortsatt problemer med at dere ikke får logget inn / blir kastet ut av forumet? 

Send meg en pm ila kvelden eller til noen andre moderatorer som har vakt (hvis dere ikke ser dette i dag), så skal vi melde videre til noen som kan se på saken :) 

Har selv hatt problemer med dette, har da hjulpet å slette loggen i nettleseren. 

Hadde heldigvis ingen problemer med dette. :-)

Jeg har ikke problemer med dette, men har som flere andre også valgt å alltid være innlogget.

Back
Topp