Noen andre som "sliter" med fantomspark?

MM+3

Andre møte med forumet
Jeg venter nr 3 nå og jeg har liksom ikke slitt så mye med fantomspark tidligere, men etter jeg ble gravid nå kjenner jeg dem hele tiden.. utrolig kjedelig da. Kommer jo ikke til å tro det er baby når jeg først begynner å kjenne det på ordentlig :p

Nei ikke kjent noe til det, venter og nr 3 :)

Jeg hadde det etter guttungen :-P kjenner litt av det nå og, men vet at det er luft og rykninger :-P

Jeg venter nr 3 nå og jeg har liksom ikke slitt så mye med fantomspark tidligere, men etter jeg ble gravid nå kjenner jeg dem hele tiden.. utrolig kjedelig da. Kommer jo ikke til å tro det er baby når jeg først begynner å kjenne det på ordentlig :p
Kjente det endel da akkurat hadde oppdaget at jeg var gravid også endel i prøvetida:)

Det er vel sikkert bare hodet mitt som har koblet "baby i magen=romstering i magen" haha

Jeg har og kjent det litt, men det har roet seg litt igjen :)

Kjenner det jeg også, er også mitt 3barn

Ikke jeg, men gubben:laughing002 Han kjente "spark" i gårkveld da han holdt rundt meg. Måtte pent forklare han at det der var bare luft gitt :laughing021

Har kun kjent det etter fødsel. Venter min 3. Det jeg har kjent i magen har nok bare vært sult og luft :p;)

det har jeg faktisk aldri hørt om.. Er det innbilte spark eller luft?

det har jeg faktisk aldri hørt om.. Er det innbilte spark eller luft?
Det er bare vanlig romstering i magen pga luft o.l, men når man har vært gravid kan noen ganger hjernen koble det til sparkene man kjente når man var gravid og da blir man mer obs på dem. Det er vanlig å ha det sånn inntil to år etter fødsel. Nå er det bare 15 mnd siden jeg fødte sist og siden jeg nå vet at det er en liten en der inne er jeg sikkert bare mer oppmerksom på alt som skjer der :p jeg synes bare det er kjedelig fordi jeg sikkert kommer til å tolke baby sine bevegelser som luft en god stund pga dette :p

Jeg venter også nr 3 og har slitt med fantom spark siden jeg fødte min eldste men hver gang jeg blir gravid så blir de borte overraskende nok til jeg faktisk kjenner de.

Back
Topp