Noen andre som sliter med å skjule magen?

jeg ender opp med å se ut som en dass når jeg går ut døra!!! tskjortene til sambo feks :P haha! mine klær er jo så forbanna trange eller korte så de viser jo alt! 
men om bare halvannen uke nå kan jeg endelig begynne å vise den frem!! åååh! gleder meg!!
glad jeg er sykemeldt så jeg slipper å tre på meg en trang uniform :P da ville det hvertfall vært vankskelig å skjule

Vel..det som gjemmer magen min tidlig på dagen, gjemmer dem ikke gjennom hele dagen i allefall.. Men jeg tror ikke det vises så godt at noen tenker noe særlig over det.. 

Jeg prøver fortsatt å gjemme magen min, men det blir vanskeligere og vanskeligere. Grunnen til at jeg gjemmer den, er fordi jeg akkurat har begynt i ny jobb på en skole og har ikke fått fortalt verken til elever eller foreldre at jeg venter barn. Gruer meg veldig til å fortelle det, men skal bite i det sure eplet og si det snart.

Jeg gjemmer den ikke. Er stolt av den lille magen min jeg :)

Jeg gjemmer ikke.. Her er det ikke hemmelig lengre, så spør noen så får de svar.. :D

skjuler den ikke :)

Her vet alle det nå, men har ikke fått mage ennå, så ingen kan se at jeg er gravid. Slik var det sist gang og, fikk ikke gravidmage før i uke 30! men håper og tror at den kommer litt tidligere denne gang :-)

Nja. Jeg sliter ikke, men jeg klarer ikke å skjule den mer :P Men, jeg gidder ikke å prøve eller selv om ingen vet det. 

Sist vistes magen lenge før uke 12, men var mye tynnere da.. Nå er jeg overvektig, og 10 kilo tyngre enn ved start sist(er 165cm og 79 kilo), så har en del mage fra før, så ingen som mistenker noe...:P

Hettegensere, heter det! :) Jeg må åpne ytterjakka mi før jeg går inn på butikken o.l., for den strammer over magen. Men det er jo bare gøy, da. Min fantastiske hemmelighet! :)

hettegenser er tingen:):)
jeg synes det er litt tidlig å vill holde det hemmelig for folk ennda, bare de nermeste som vet det..
men hettegensere og college jakker med glidelås:)

JA! Den vises godt. Dette er  min nr 3, så det er kanskje ikke så rart.. Men har fått høre at det ser ut som jeg er lenger på vei enn jeg er.. alltid like morsomt...:P

Jeg har begynt med gravidebukser. Behagelige å gå i, så får bare magen vises! Har sluppet den ut nå :)))

Denne gangen sysns jeg magen min var helt enorm fra starten av egentlig... det hadde ikke gått en mnd engang før den dukket opp!! :( Forrige svangerskap hadde jeg ikke mage før langt ut i 4-5 mnd, men nå har den vært der hele tiden!
Må ærlig si at jeg ikke prøver å sjule den, men går mye i tunika og tidligere mamma klær allerede....BAD!!! :(

Har ikke fått noe særlig mage enda.. forrige gang kom den ikke før i uke 18 ca, så er spent på når den kommer denne gangen:)

Jeg gjemmer den ikke..

Back
Topp