noen andre som skal på skole nå og venter en liten???

ozon

Gift med forumet
Hej!

jeg skal gå siste året på videregående, har somlet litt med andre linjer så er enda ikke ferdig med utdannelsen.. begynner nå i midten av august, og har termin 4/5 november.. er det noen andre her i liknende situasjon? jeg får jo automatisk 3 uker før fødsel og 6 uker etter, men ville jo selvsagt vær hjemme med småen MYE lenger. har diskutert dette opp og ned med samboeren min, den kommende pappa. vi har jo kommet fram til at dette er det beste. han skal ha full permisjon, og komme kjørende hver dag slik at jeg får ammet henne. tror og det hjelper å få henne på besøk.. men selsagt er jeg proppfull av hormoner og syntes dette er velig vanskelig. kan sitte i flere timer i hylgrine fordi jeg heller vil være hjemme.. er det noen andre som opplever noe av det samme?? kan hende jeg trenger noen å snakke med etter hvert når ting blir litt stritt.....

skolen har et opplegg de må tilby elever som går gravide og føder i løpet av et skoleår. så på den fronten går det grejt.. men det ordner seg nok, kjipt uansett...

jeg blir 19 i slutten av november. får godt stipend på ca 7-8000 i måneden itilegg at samboeren min får full permisjon og penger der også, såøkonomisk ligger vi veldig bra an.

bast; vet ikke hvordan det er med å få penger når du går på høyskole. men har hørt om flere som har gått på høyskole og fått barn iløpet av året. de har klart seg fint! tar med den lille på forelesninger o.l.. men jeg vet jo ikke selv...

uansett, dere som er i samme båt.. håper vi kan ha litt kontakt videre, så blir alt gjerne litt lettere..[:)] hadde vært godt å få snakket med noen som går igjennom det samme...[:)]

uansett alder så er vi ganske liknende situasjoner, og kommer til å gå igjennom mye av det samme..[:)] godt å få øse ut litt tunge tanker av og til...

pappaen da? er han til noen hjelp.. kunne gjerne gjort som oss at han tar permisjon.. du kan og gå på trygdekontoret eller sosialkontoret og hørre, der tror jeg du kan få en del penger så lenge skolen du går på ikke er godkjent av lånekassen.. håper alt ordner seg, og vi kan holde kontakten litt, tross aldersforskjell[:)]

når begynner du på skolen? jeg går igang 22 august, tror det skal bli litt tungt.. tror jeg brygger på bekkenløsning, dessuten bruker lille jenta blæra mi som trampoline en del, ganske kraftige spark til tider.. men det ordner seg nok på et vis[:)]

hva slags alternativ medisin? sorry, jeg spør og graver en del......

Back
Topp