Noen andre som ser sparkene utenpå magen?

MiO04

Glad i forumet
Jeg er 23 uker imorgen og for ca 3 dager siden da jeg hadde lagt meg på sofaen for å slappe av litt merket jeg at sparkene ble sterke så magen begynte å hoppe opp og ned, haha. Det var morsomt å se på :D

Gleder meg til å møte han om bare 17 uker :P
Tror han kommer til å være like aktiv som sine storebrødre :D

Ser det godt her. Så hu snudde seg her for en uke siden også. Det så nesten litt skummelt ut :p

Ja det er så kjekt og se. Hvis jeg legger fjernkontrollen på magen når hun spreller så beveger kontrollen seg til alle sider:-)

Er 21 uker nå og har sett det en stund allerede :D Helt utrolig merkelig å se, men beste følelsen i verden ♥Voldsom aktivitet hver dag :p

Jeg venter ennå på å se det utenpå magen. Gleder meg til dele sparkene jeg kjenner med min kjære.

Er 20+5 å ser de også godt på utsiden ;)

Har også sett det, fikk til og med filma det igår! :) Er 20+2 idag! :)

Ja her spretter magen når hun sparker :)
er 21 uker i dag og har sett sparkene en stund, kjente ikke sikre spark før i uke 18 så synes det gikk fort fra jeg kjente spark til de vistes utenpå denne gangen :)

Ja, jeg ser spark. Er ganske stor før graviditeten, men jammen synes det allikevel :) Det er så koselig, siden jeg ikke føler at jeg ser gravid ut. Jeg ser bare større ut. Liker at det er noe som ser annerledes ut :D

Åå, så morsomt! Jeg vil også se sparkene. Men jeg kjenner de bare så vidt utenpå enda, så kommer vel ikke til å se de med det første :)

Jaaaaaa !!! Og det er sååå gøy å kunne dele det med mann og kommende storesøster <3 er 21+1 !

I går da jeg lå og så på tven begynte hun å turne for fullt! Da så jeg sparkene godt :) 23 uker i morgen :love7
Samboer har også kjent henne flere ganger :D

Back
Topp