Noen andre som opplever det samme?

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
Hører ikke til her enda, har IKM i løp av neste uke, eller kanskje uken etter det (ikke helt kontrollen).

Vel, jeg har hatt ubeskyttet sex både før, under og etter eggløsning, så muligheten for at jeg er gravid er jo tilstede. 

Har endel symptomer, men de er veldig diffuse. Kjenner det stikker godt i underlivet, får fornemmelse av kvalme innimellom og magen oppfører seg rart generelt. To netter på rad nå har jeg våknet av at jeg er skikkelig sulten, kjenner hele magen spenne seg. Dette har jeg ikke opplevd før. Ellers murrer det godt i magen, noe jeg som regel får noen dager før mensen, ikke så kort tid etter el. 
Og ja, la oss ikke glemme alle kvisene som plutselig har dukket opp og svimmelheten. Det er vel symptomer det også..:)

Er det noen andre her inne som er holsultne, veldig plutselig? Og hvilket symptomer har dere? Lurer litt på om jeg er gravid :O 
 
Jeg er ikke sulten :) Men det stikker på begge sidene, i nærheten av der jeg forestiller meg eggstokkene er, litt mensen murringer, skjerpet luktesans (vel, i går ble jeg helt tett i nesa, så akkurat nå har jeg ikke det) og selv om jeg før kunne spise ubegrenset med søtsaker uten å bli kvalm, har jeg ikke klart det denne uka! Delfiakaka har hovedsaklig blitt spist av samboeren min, og vi har masse risboller som ikke blir spist :O 
Det er ikke vanlig hehe 
hmmm, ellers var jeg veldig plaget av at knærne sviktet under det forje svangerskapet, og det skjedde i dag. Før jeg faktisk var sikker på at jeg er gravid :) 

MEN, sist hadde jeg kvalmen veldig tidlig, det har jeg ikke nå, ikke på den måten, og i tillegg var en av mine første tegn sist at: Hver gang jeg ble kjølig og brystvortene stivnet ble de helt lilla og gjorde kjempevondt! Det som hjalp var å enten dusje, eller å "bade" puppene i varmt vann i vasken. Sånn var det hele svangerskapet! Veldig vondt... Aner ikke hvor mange forskjellige vasker jeg har badet puppene i til sammen haha hytteturer, handicap toaletter, hos venner, hos familie, alle steder det var vask i nærheten omtrent, jeg er et varme menneske og blir raskt kald :P 

Dette er i det minste mine tegn, og de jeg enn så lenge heldigvis ikke har hatt, men som jeg hadde sist... Om du er gravid eller ei har jeg ingen anelse om :) Men hvis det er det du ønsker å være skal jeg krysse fingrene for deg!! Tiss på pinne ;) 
 
Tusen takk for svar :) 

Jeg har jo vært gravid før, så dette burde jeg jo ha vist. Men det oppleves jo nytt hver gang spør du meg. 

Jeg får vel tisse på pinnen men ikke før neste uke, i mellomtiden sniktitter jeg her litt :)
 
sniktitt ivei :P 
Jeg har sniktitta på 3 andre grupper også jeg, skrev bare litt i den ene, men da er jeg veldig sikker på at jeg hadde og mistet tidlig (hadde en test som fikk svak strek innen tiden, men så ble de svakere igjen dagene etter) så de to andre skrev jeg ikke i :) 
 
Back
Topp