Noen andre som merker...?

Har bestilt to treningssingletter på Sportamore nå, av merket «Blacc» :)
Tenker de blir fine når det blir varmere i været.

Merker at klærne sitter trangere og alt virker for kort :D

Jeg har gått til innkjøp av gravideklær. Forrige gang gjorde jeg ikke det, for ville ha klær som jeg kunne bruke etterpå også. Problemet var bare at klærne utvidet seg og mistet fasong, så da jeg var ca normal igjen, måtte jeg likevel kjøpe nye klær o_O Nå tenker jeg at når jeg allikevel ender opp med å kjøpe nytt, kan jeg like gjerne kjøpe klær som er beregnet for babymager nå :)

jag använder nästa enbart de lange singleten fra gina tricot. Dem är det bra håll i också, räcker i längden till termin och är godt hold i stoffet. Men var innom gina i förgår och fant ingen. Kanske gått ut av produktion. cubus og har som funker greit! Så bara drar jag en strikkejacka/kofta over.

Merka det lenge jeg..... men finner ikke så mye mammatøy jeg liker ☺️

Her går det for det meste i thigts og tunika/kjoler :happy:

Absolutt! Foreløpig løser jeg det med å ha en lang singlet under, men må snart slutte helt med vanlige gensere, for det ser litt rart ut når genseren glir opp på magen :p
Det absolutt mest behagelige å gå i nå synes jeg er strikkekjoler og ullstrømpebukse! Når våren kommer går jeg nok over til sommerkjoler :)

Bruker MYEEEEE kjoler. Og nå som det er vinter, har det gått kjempefint med genserkjoler, bare 1-2 størrelser større :)

Merker heldigvis ikke noe, til og med skjorte/blusene mine passer helt fint :)

Back
Topp