Noen andre som merker ammetåka kommer snikende igjen?

Alvani

Forelsket i forumet
Eller hva man kaller det...

Jeg har merket det helt sinnsykt... under forrige svangerskap kom det mye senere, men etterhvert da merket jeg at jeg ble fryktelig surrete/svimete - kan gjerne finne på å sjekke ting 3 ganger, for jeg husker ikke om jeg virkelig la en ting der osv..

Når tulla var ca. over året, så begynte det endelig å gi seg..

Og nå er det tilbake alt!!

[&o]

Hvordan skal dette gå montro...

Er litt vimsete om dagen selv, men ikke så ekstremt at jeg har glemt mitt eget navn heldigvis[8D] Går egentlig mest i koma fordi jeg er så trøtt hele tiden

Japp:s var så glemsk at eg var på vei til å ringe NAF, for eg kunne ikkje hugse kor eg la bilnøklane mine:p hehe, var på veg hjem fra syden, og måtte jo ha bil hjem, så det var siste utveg. Men fant di heldig vis på den "lure" plassen eg hadde lagt dei på:p

også e eg så vimsete at eg må bli "masa" på, for å få ting gjort! Sie eg skal ta det, men så begynner eg kansje på noe annet, og glemmer ut det eg skulle gjøre:D

ugg, ikke nevn bilnøkler... jeg leter etter bilnøkler hver dag.. jeg pleier å legge de på en fast plass, men ejg klarer å gå å lete likevel..

Jepp, er nok svimete [:-] Har i grunn vært det siden svangerskapet med lillegull, men merker jeg er litt værre nå igjen [8D]

ORIGINAL: HøstVinterMamma

Jepp, er nok svimete [:-] Har i grunn vært det siden svangerskapet med lillegull, men merker jeg er litt værre nå igjen [8D]

Ja, det vil jeg tro! 7 mndr er ikke nok til å komme ordentlig ut av tåka... selv om det ble litt bedre [8D] Du imponerer! [:D]

åja, i dag satt jeg vesken min inn i kjøleskapet og lukket igjen, så stod jeg der i ca 2 minutter for jeg begynte å le, da gikk det opp for meg hva jeg hadde gjort.....

Er utrulig glemsk og vimsette for tiden, så er til tider nesten som at jeg blir skremt av meg selv, har blandt annet klart å legge pengeboka i oppå biltaket å kjørt med den der ca 1 mil før jeg kom på at den var der men heldigvis så hadde den ikke ramlet av så ja her er ikke hodet helt med for tiden hehe

stander for meg å lete etter er: husnøkler, sko, genser. lommebok. busskortet, husker aldri hvor den blir lakt... [>:]

kall meg gjerne distre...

Er ganske vims ja...[8D]

ORIGINAL: tigergirl

åja, i dag satt jeg vesken min inn i kjøleskapet og lukket igjen, så stod jeg der i ca 2 minutter for jeg begynte å le, da gikk det opp for meg hva jeg hadde gjort.....

HAHA! fantastisk!![:D]

Back
Topp