Noen andre som må fortelle om graviditeten til noen som har fertilitetsproblemer?

:Heartred:Heartpink
Tusen takk:Heartpink:Heartpink fikk ordentlig Flash back til sist graviditet, så ekstremt tyngende å alltid måtte føle på dårlig samvittighet selv om det er det som er normalen å kunne få barn, hadde hun ingen hadde det vært verre men hun har et.. så vil hun bare ha det samme som oss nå, men om det var henne som ble gravid så hadde alt vært normalt og alle skal glede seg og kunne prate mye om det.. Ikke det at jeg tror at vi skulle pratet så mye om det men hadde lyst til å si det til den andre broren til mannen min og da er de ikke kommet enda de skal ikke komme før dagen etter på tross av dette så mener svigermor at vi ikke skal si noe mer om det denne påsken.. Men det har mannen min sakt at han vil gjøre uansett! Magen begynner også å komme litt så blir at jeg må begynne å skjule det igjen om det ikke skal prates om:shy: angående å holde seg hjemme har hun gått til svigermor og overtalt henne til at vi skal reise hjem fra fjellet slik de heller kan være her i stedet for leiligheten utenfor slik hun slipper å se oss.. men jeg skal hjem å jobbe men går jo utover mannen og ungen som ville bli igjen på fjellet og vært ute sammen med de andre.. for alle andre kunne bli igjen men siden vi dro opp til fjellet litt før med svigermor så kunne vi reise hjem da mente hun.. skylte på korona og andre unnskyldinger som hun ellers ikke følger men svigermor går rett på..
For en syk syk dame, har overbevist svigermor om at dere må dra hjem, høres jo ut som verdens med manipulative menneske. Er noe av det verste jeg har hørt det her :stop: Som lille.meg skriver, her må noen realitetsorientere svigermor og det bør være barna hennes, dette er bare helt sykt. Dette kan skape familieproblemer som aldri vil bli bra om ikke folk slutter å sy puter under armene på den sol lager kvalme. Er det hennes datter eller hun sammen med et av barna til svigermor?
 
For en syk syk dame, har overbevist svigermor om at dere må dra hjem, høres jo ut som verdens med manipulative menneske. Er noe av det verste jeg har hørt det her :stop: Som lille.meg skriver, her må noen realitetsorientere svigermor og det bør være barna hennes, dette er bare helt sykt. Dette kan skape familieproblemer som aldri vil bli bra om ikke folk slutter å sy puter under armene på den sol lager kvalme. Er det hennes datter eller hun sammen med et av barna til svigermor?
Det hjelper meg å ventilere litt her;) hun er gift med broren til mannen min, ja blir ganske oppgitt over hele situasjonen trodde kanskje at jeg skulle slippe dette denne gangen og nå som jeg gav beskjed til henne for en uke siden:shifty:
 
Det hjelper meg å ventilere litt her;) hun er gift med broren til mannen min, ja blir ganske oppgitt over hele situasjonen trodde kanskje at jeg skulle slippe dette denne gangen og nå som jeg gav beskjed til henne for en uke siden:shifty:
Her får du hvertfall 100% støtte, kjenner jeg blir så sint på dine vegne. Lyst til å ringe både svigermor og svigerinnen og realitetsorientere dem :hilarious:
 
Eeeer så enig med Tillea her. Dette er jo absolutt ikke bra. Dere kan jo ikke tvinges hjem fordi hu vil på hytta. Da får a heller svelge de kamelene da. Ærlig talt, er jo helt absurd å oppføre seg sånn der:yuck::wtf::sour:. Blir uvel på dine vegne jeg. Håper mannen din nekter å reise hjem jeg da:hilarious:. Så hu får den beskjeden om at dere ikke gidder å bli plukka på nesa noe mer.
 
Får lyst å filleriste både henne og svigermoren din.. Men siden det neppe er aktuelt tenker jeg at det er mannen din som burde ta en skikkelig alvorsprat med mor.. Er jo helt vannvittig at hun får styre alt på den måten :eek: i min svigerfamilie hadde jeg fått beskjed om å ta meg en bolle.. Og de er en veldig herlig og omsorgsfull gjeng altså, men også rettferdige ovenfor - alle -. Har svigerinnen din et problem med å reise på hytta når dere er der så kan de la være å dra, enkelt og greit.
 
For ett opplegg! Det er jo prisverdig at din svigermor har sånn omsorg for sin ulykkelige svigerdatter, men (stort MEN!) når det tar overhånd og går på bekostning av tiden hun tilbringer med sitt barnebarn og sender mannen og barnet ditt hjem fra påskefjellet er det gått alt for langt.

Det er jævlig urettferdig at de ikke kan få barn, men det er ikke din feil at de ikke har det. Makan!
 
Altså.. :eek: Blir helt sjokkert jeg. Og vi har slitt med å få nr 2 i snart 5 år, vært gravid 7 ganger uten baby. Men aldri (!) kunne jeg reagert på denne måten. Jeg elsker alle mine tantebarn, som er som søsken for mitt barn. For det er dét jeg fokuserer på, ekstra tett samhold med andre barn i familien når jenta mi sannsynligvis ikke får noen søsken.
Sårt vil det alltid være, så klart, men sånn som svigerinnen din holder på er faktisk ikke greit:stop:

Vanskelig i praksis, jeg vet, men prøv å ikke la deg diktere:Heartred
Ønsker deg masse lykke til med graviditeten :wav
 
Altså.. :eek: Blir helt sjokkert jeg. Og vi har slitt med å få nr 2 i snart 5 år, vært gravid 7 ganger uten baby. Men aldri (!) kunne jeg reagert på denne måten. Jeg elsker alle mine tantebarn, som er som søsken for mitt barn. For det er dét jeg fokuserer på, ekstra tett samhold med andre barn i familien når jenta mi sannsynligvis ikke får noen søsken.
Sårt vil det alltid være, så klart, men sånn som svigerinnen din holder på er faktisk ikke greit:stop:

Vanskelig i praksis, jeg vet, men prøv å ikke la deg diktere:Heartred
Ønsker deg masse lykke til med graviditeten :wav
Det er godt å høre fra noen som har opplevd lignende fra andre siden at dette ikke er normalt.. så fin måte og inkludere din datter med andre barn, slik tenkte jeg også men svigerinnen min var ikke enig.. håper du lykkes med søsken snart :Heartpink:Heartpink:Heartpink
 
Back
Topp