Noen andre som liker fotball?

lykkeligsmurf

Flørter med forumet
Noen andre som ser på fotball? Er vel over middels glad i fotball og bruker mye av tiden på det. :)

Jeg er ikke spesielt intr. men mannen er United og brødrene mine (og nærmeste nabo) er Liverpool så det blir endel fotballprat ja!

Ser når Brann spiller! ;) ;) ;)

Jeg har spilt fotball, mannen har nettopp lagt opp, og sønnen på 2 kan navnet på halve Barcelona, så ja, vi elsker fotball <3 >

Interesserer meg ikke for norsk fotball, men engelsk kan jeg godt se på! Hjertelaget er da Man Utd. Men jeg MÅÅ ikke se kampene, det holder med VGLive for det meste.

Får med meg alle Brann sine kamper og veldig mange andre kamper i tippeligaen. Ellers så er engelsk fotball (Man.United) og Barcelona som er de lagene jeg følger. Har selv spilt fotball i over 11 år. Og spiller no mer på hobbybasis med noen tidligere lagvenniner. 

Gleder meg så enormt til EM. :D

Jeg følger med på Brann, men liker ikke når det ikke er "god" fotball.
Er superglad i større mesterskap som VM og EM. Var med mannen i EM i Portugal i 2004, gleeeder meg til neste gang det blir aktuelt!

Under VM og EM har mannen og meg alltid tippekonkurranse. Han er hakket bedre enn meg, men i fjor tok jeg seieren fordi jeg tippet Spania som vinner av hele greia, og fikk masse poeng til slutt :D
Premien er helgetur for vinneren uten barn..

Er litt gresk i hjertet mitt, så heier litt på Hellas, selv om de ikke spiller den beste fotballen. Men 2004 var et fint år på den måten! Zita i Ellas!

Satser på å reise til EM i 2016, da er det i Frankrike. Fin kombinasjon med ferie!

JA!
Spiller fotball selv (dog har jeg en liten pause akkurat nå).
Reiste land og strand rundt med kjernen for å følge RBK før jeg fikk sønnen min, men nå ser jeg kampene på tv.
Følger en god del med på Manchester United også.

Sagapo skrev:
Jeg følger med på Brann, men liker ikke når det ikke er "god" fotball.
Er superglad i større mesterskap som VM og EM. Var med mannen i EM i Portugal i 2004, gleeeder meg til neste gang det blir aktuelt!

Under VM og EM har mannen og meg alltid tippekonkurranse. Han er hakket bedre enn meg, men i fjor tok jeg seieren fordi jeg tippet Spania som vinner av hele greia, og fikk masse poeng til slutt :D
Premien er helgetur for vinneren uten barn..

Er litt gresk i hjertet mitt, så heier litt på Hellas, selv om de ikke spiller den beste fotballen. Men 2004 var et fint år på den måten! Zita i Ellas!

Satser på å reise til EM i 2016, da er det i Frankrike. Fin kombinasjon med ferie!

Jeg er Nederlandsk når det gjelder landslag. Gleder meg veldig til å følge de igjen no i EM. Aner ikke hvorfor,men har alltid holdt med de i VM og EM. 

Back
Topp