Noen andre som jobber OG studerer??

*AJJ❤️*

Elsker forumet
Februarbarna 2023
Noen som har peilig på hva jeg har rett på ang permisjon??

Tar 1 år fri fra studiene grunnet mye obligatorisk arbeid.. Men jeg jobber også 25 % (annenhver helg) og jeg lurer på hva jeg har rett på der?? Har jeg rett på noe som helst siden jeg tar fri fra skolen? Jeg tjener mer enn 1/2 G og det er mindre enn 14 dager mellom hver dag jeg jobber..

På NAV sine sider står det kun hva jeg har rett på når jeg jobber og på lånekassen sine sider står det kun hva jeg har rett på som student. Men hva med meg som gjør begge deler?

Har jeg rett på foreldrepenger og gubben rett på fedrekvoten??

Da har du rett på begge deler. Så da får du fra lånekassen, og du får det du vanligvis ville fått fra arb.giver, fra nav [:)]

Ang fedrekvotegreine kan jeg ikke svare deg, da jeg hadde mammapermisjon...

Ok [:)] Takk [:)] Men hvis jeg får foreldrepenger skal vel gubben også ha rett på ferdrekvoten.. [:D][:D] Får ta meg en samtale med Nav snart..

ORIGINAL: *Annie86*

Ok [:)] Takk [:)] Men hvis jeg får foreldrepenger skal vel gubben også ha rett på ferdrekvoten.. [:D][:D] Får ta meg en samtale med Nav snart..

Ta deg en prat med de... Men, NAV og lånekassen har ingenting med hverandre å gjøre [:)] Ingen av de ødelegger for den andre liksom.

Men ja, hvis du får foreldrepenger, så skal han ha 12 uker fedrekvote [:)] (såpass vet jeg. hehe. men kan ingenting om å overføre osv)

Back
Topp