Noen andre som jobber 100% natt?

eje

Flørter med forumet
... Og hvordan syns dere det går og hva er tankene om resten av svangerskapet? Jeg jobber i helsevesenet og har vel halvparten av nettene en fysisk krevende stilling og resten av nettene psykisk krevende/psykiatri.. Er spent på månedene som kommer og ser frem til at konstant trøtthet og kvalme gir seg! :)

Jeg jobber ikke bare natt, men skift. Skjønner godt at du er trøtt og sliten nå, tror ikke jeg hadde klart det. Er så avhengig av å få nok søvn nå, hvis ikke fungerer jeg ikke. :-)

Jeg jobber også 100% natt. Har gått greit helt frem til forrige helg. Har vært veldig trøtt frem til da, men det har gått sånn helt greit siden jeg får sove godt ut etter vakt. Men forrige helg begynte kvalmen å komme, nå går jeg kvalm dagen lang og kaster gjerne opp flere ganger om dagen. Jeg har fri noen dager før jeg går på ei ny runde med vakter. Men hvis dette fortsetter mye mer så vet jeg ikke hvor lenge jeg orker å være på jobb siden jeg jobber helt alene om natten også, og klarer defor ikke å yte like mye som til vanlig. Skal til legen på mandag så da får jeg se/høre hva det blir til :)

Jeg har tredelt skift, og slipper nå nattevakter pga graviditeten :joyful:

Enig i at å få nok søvn er alfa og omega helenii! Har nattevaktshelg nå, og ser at jeg ikke blir så veldig nyttig i hjemmet akkurat denne helgen Uffda, LilleØnskeSpire, det hørtes ikke noe særlig ut å være då dårlig kombinert med vakter alene på natt ☹️ Håper du snart føler deg bedre eller at legen har gode råd på mandag, lykke til! Imponert over dere som jobber skift også, syns det er pyton å snu dag/kveld/natt evt kveldsvakt før dagvakt! Så bra du fikk tilrettelagt uten nattevakter, BilFrue! Lurer på om jeg mister mye av tilleggene mine hvis jeg går over til dag/kveld. Vet du noe om det? Jeg får se hvordan det går i helgen. Satser på å få bestilt time til første kontroll neste uke. Er bare 8+0 så blir sikkert litt tid til jeg skal dit.

Jobber ikke natt men 2 delt turnus på sykehus. Skal kreve kun dagtid. Håper det går, ellers må jeg få svangerskapspenger.

Back
Topp