Noen andre som IKKE vet/vil vite kjønnet?

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
Vi bestemte oss tidlig (før vi ble gravide, faktisk) at vi ikke ville vite kjønn på førstemann (så sant det ikke var tvillinger da [;)] )

Har inntrykk av at "alle andre" vet kjønnet på babyen sin (eller vil vite på UL) [8|]

Men finnes det flere "utskudd" som meg, her inne? [8|]

Bare lurer.. [:D]

Jeg har fått høre fra mange at de tror det er en jente, men selv er jeg veldig i tvil..

Håper litt på jente siden det ikke har vert mange i familien før, men blir også veldig glad for gutt, for det vet jeg at mannen min ønsker seg [;)] (noen å kjøpe bilbane til [8D])

Hei! Vi er iallefall 2 da! Følte meg ganske ensom som "ikkeviter" jeg også! Jeg var bombesikker på at det skulle bli gutt de første mnd, men så ble jeg sikker på at det var jente...og nå er jeg veldig usikker..
Ikke lenge til vi får vite det uansett nå da[:)] Alle sier til meg også at det blir jente. Pulsen tilsvarer det- alt mlm 128 og 160..men jeg vet ikke hva jeg tror lenger jeg..

Hei!

Vi bestemte oss også før vi ble gravide at vi ikke ville vite kjønnet,
men vet jo ikke hvordan det blir den dagen vi er på UL, når vi får valget om å vite eller ikke vite...
Men i utgangspunktet vil vi ikke vite det...

Det er jo litt av spenningen ved fødselen da...

Vi bestemte oss for at vi ikke ville vite kjønnet, men når jeg kom på ul ble jeg helt hyper måtte vite det liksom [:D]. Men hun kunne ikke se det. Var på 3D ul 22. aug og da fikk vi vite at vi ventet en liten prinsesse [:)]

Jeg vet heller ikke noe.. Visste ikke noe første gangen heller. Jeg er av den oppfatning at man skal ikke åpne julegaver før på julaften... Liker spenningen,men må ærlig innrømme at det har vært vanskeligere denne gangen..

Du er nok ikke alene nei. Utrolig hvordan det der har snudd på få år. Tidligere skulle jo ingen vite det. Jeg venter den tredje og vet det ikke nå, som jeg heller ikke gjorde de andre gangene. Har en gutt og en jente fra før. Synes det er en del av det fantastiske øyeblikket rett etter fødselen. Kjenner dessuten flere som har visst det,og så stemte det ikke likevel. En hadde to gutter fra før og fikk vite at den tredje var en jente. Det er klart du gleder deg over det! Men det ble nok en flott gutt lell.

Hei!
Du er ikke helt alene,nei... Men jeg har også inntrykk av at de fleste vil vite det idag...
Vi visste det ikke med første heller. Synes det er spennende å vente jeg...
Dessuten er det en ganske stor motivasjonsfaktor under fødselen også. Da man må jo trykke ut den ungen for å få vite hva det er!!! [:)]
(også er det vel ikke alltid de kan være helt sikre heller,- har da hørt om tilfeller der foreldrene har fått feil beskjed...)
Var forresten på ultralyd idag. Like moro denne gangen som når jeg gikk med den første jenta vår!
Har en følelse av at vi får jente denne gangen også,-svangerskapene føles veldig like...

Vi skal på ultralyd 8.sept og vi er kjempe spente på hvilket kjønn det er. Ikke for at vi ønsker oss mer det ene eller det andre, men føler at vi får gjort mer ferdig til bayen kommer. Skal pusse opp nytt barnerom... Men det må være spennende å ikke vite også, en pådriver ved fødselen kanskje? fort ferdig for å se hva det ble... he he.

Jeg synes det er veldig bra gjort av dere som ikke vet hva kjønnet blir. Jeg var selv på ul og jeg klarte ikke å vente (og måtte da bestille en ul til privat kun for å få det bekreftet for andre gang hva det blir)

Hei!
Jeg har alltid tenkt at jeg ikke ville vite kjønnet på UL, men nå vil jeg allikevel. Det er så mye som er nytt og spennende, at hvilket kjønn det er kan jeg godt få vite på UL. Men kanskje i neste svangerskap, når ikke det med selve svangerskapet er helt nytt lenger, så kanskje jeg klarer å vente i spenning til fødselen???

Jeg tenker omvendt som deg jeg..
kansje jeg vil vite neste gang..
-for da har jeg jo allerede "en sort" og da blir jeg kansje veldig glad hvis det er det andre kjønnet, trist å gå i 9 måneder og håpe at vi får en av hver og så klaffer det ikke..

ikke misforstå.. klart en blir glad for det en får, men jeg vet at jeg selv ble veldig skuffa da jeg fikk to lillebrødre på rad (og hadde en storebror fra før) og VELDIG glad da "sistemann" var ei søster[:D]

Hei !

Jeg føler også at det er veldig mange som vet kjønnet. Jeg ville så gjerne vite men legen virket usikker. Kanskje jente sa hun og da var vi kommet like langt.
Derfor går og forundrer meg over hva det kan være.
På den annen side er det spennende,,, Da har vi i hverftfall noe å fundere over og glede seg til fødelsen. [:)]

Ikke lenge igjen. Har termin 11. nov. Så er nok spent over hva det blir [8|]

Hei hei!
Nei vi ville heller ikke vite kjønnet! Vi koser oss med den spenninga også... Godt å høre vi er flere for vi har av og til følt oss skikkelig gammeldags....
Men nå er det ikke lenge igjen til vi endelig får vite hvem som vokser i magen min.

Men har dere en følelse av at det er enten det ene eller det andre? Jeg har en skikkelig guttefølelse! Hva kan det komme av?

Hilsen Lykkemor

Jeg hadde en skikkelig guttefølelse i begynnelsen, men mistenker at det var en slags forsvarsmekanisme..[8|]

Har mange gutter i familien, og har veldig lyst på en jente, men blir selvsagt glad for en liten gutt også, altså!
Er bare litt redd for å reagere sånn som jeg gjorde da min tredje bror ble født.. Jeg var skuffa..[&o]
-men vet jo heldigvis at det er annerledes når det gjelder egne barn.[:D]

Tror litt at det er jente nå, men tør ikke håpe for mye på det.[8|]

Vi skal heller ikke vite det med denne, men kanskje med neste mann.. men skjønner de veldig godt de som vil vite det.. Det er jo forferdelig spennende, hehehe... jeg er selv kjempe nysgjerrig av meg [:D]

hei da er vi flere som ikke vet det[:)]
jeg og mannen min ville vite det men det fikk vi ikke pga en dum dansk lege som ikke var villig å se hva det ble,han sa bare at det var for tidlig når jeg var i uke 19??!!
jeg ble kjempe skuffa,fikk ikke ultralydbildene en gang,har aldri hvert såå skuffet før av en lege,trodde at leger gjorde sine pasienter glade,men der tok jeg feil.........[:@]

Back
Topp