Noen andre som IKKE vet/vil vite kjønn?

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
Vi bestemte oss tidlig (før vi ble gravide, faktisk) at vi ikke ville vite kjønn på førstemann (så sant det ikke var tvillinger da[;)])

Har inntrykk av at "alle andre" vet kjønnet på babyen sin (eller vil vite på UL)

Men finnes det flere "utskudd" som meg, her inne?[8|]

Bare lurer..

Jeg har fått høre fra mange at de tror det er en jente, men selv er jeg veldig i tvil..
Håper på jente siden det ikke har vert mange i familien før, men blir også veldig glad for gutt, for det vet jeg at mannen min ønsker seg[;)] (noen å kjøpe bilbane til[8D])

Jeg vil ikke vite i utgangspunktet, men det kan hende at nyskjerrigheten tar overhånd...

Jeg er jo enda ikke gravid... Men egentlig vil jeg ikke...

obs.. litt feilplassert denne tråden..
Lagde en ny på Svangerskapet, jeg..[8D]

men kan jo være interessant å vite hva "prøverne" tenker også? [;)]

Vil dere vite kjønnet når dere blir gravide?[8|]

Som sagt, vi bestemte oss jo for å ikke vite, da.. men det var en stund jeg hadde veldig lyst å overtale mannen min til å ombestemme seg.. var kjempenyskjerrig.. og er det nå også, men nå har vi jo VERT på UL, og har ikke råd til priv UL, så da er det liksom overstått [;)]

Det med bilbanen er jeg klar over ja..
det blir nok å invitere brødrene mine på guttekveld, tenker jeg.. [8D]
men jeg lar gutta få ha den gleden jeg..
mulig at gutten vår (om det skulle være det) er interessert når han nærmer seg ett år (som blir hans første jul) -om ikke annet så liker han kansje å se på?[;)]

Jeg ville ikke vite kjønnet. Men da jeg ble gravid klarte jeg ikke og vente, fikk ikke spurt på ultralyden fordi dama var så gretten. Men igår måtte jeg på en til, da klarte jeg ikke la være og spørre, men ho kunne ikke si sikkert. Men jeg skulle egetnlig ikke vite kjønnet. Men nysgjerrigheten tok overhånd da jeg ble det.

Vi vil ikke vite det..Visste det ikke med førstemann heller, synes det er så spennende med den overaskelsen når babyen kommer ut...[;)]

Back
Topp