Noen andre som ikke skal vite kjønn?

Luckyus

Flørter med forumet
JuniJubel2021
Vi har gutt og jenter fra før, og sist visste vi ikke hva vi fikk da heller :) det var såå spennende å ikke vite, og endelig få vite hva det ble når hun ble født gjorde alt ekstra stas!
Denne gangen vil vi heller ikke vite, og syntes det er morsomt, for det virkelig irriterer andre at vi ikke skal det:hilarious:
Noen andre som venter en overraskelse?
 
Vi skal heller ikke vite. Visste ikke med nr.1 eller 2. Fikk/får en del kommentarer på at det er rart at vi ikke vil vite :joyful: "Hvordan gjør dere med forberedelser når dere ikke vet?" Æhh, jo.. Vi forbereder oss på en baby. Uavhengig av kjønn :D Full forståelse for at andre velger å vite kjønn, altså. Bare så det er sagt.
 
Vurderte å vite og ikke si det til andre:hilarious: kun fordi det er det eneste andre er opptatt av! Men ble til at vi sa det fordi vi ikke gadd alt maset videre! Følte det hadde vært nok mas om det allerede:rolleyes:
 
Jeg er førstegangsfødende så jeg ville vite. Har mer enn nok av andre ting å tenke på, så vil hvertfall være forberedt på en ting- å vite kjønnet.

Men sikkert kjempe gøy og spennende for dere som ikke vil vite kjønn! :D
 
Vi skal nok ikke vite det! Visste det heller ikke med nr. 1 :) var helt topp syns vi! Husker det var litt vanskelig før oul, men etter det var jeg veldig sikker på at vi valgte riktig ved å ikke vite :)
 
Venter nr tre og vil ikke vite, viste ikke med nr en eller to og er heldige med å ha begge deler ifra før
 
Førstegangs og skal ikke vite :)
Har «alltid» tenkt at det må være gøy å ikke vite, men har alltid fått høre «vi skal snakkes når du faktisk blir gravid...da vil du nok vite»....

Vært på OUL og vet fortsatt ikke, vil bevare spenningen, ikke for å motbevise tidligere spydig kommentar (dog det er en bonus å vise de tok feil), men blant annet fordi dette er en IVF baby hvor alt har vært kontrollert og timet hele veien. Føler vi trenger en ting som ikke er kontrollert :)
 
Førstegangs og skal ikke vite :)
Har «alltid» tenkt at det må være gøy å ikke vite, men har alltid fått høre «vi skal snakkes når du faktisk blir gravid...da vil du nok vite»....

Vært på OUL og vet fortsatt ikke, vil bevare spenningen, ikke for å motbevise tidligere spydig kommentar (dog det er en bonus å vise de tok feil), men blant annet fordi dette er en IVF baby hvor alt har vært kontrollert og timet hele veien. Føler vi trenger en ting som ikke er kontrollert :)

det er kjempe gøy til termin å ikke vite blir liksom en ekstra bonus. På første var det mange som trodde vi viste og ikke ville si noe, eller så stressa de over vi ikke viste. Syntes det var litt morsomt hvor vanskelig andre tok at vi ikke viste kjønn på baby... for oss var det viktigst vi skulle ha baby
 
det er kjempe gøy til termin å ikke vite blir liksom en ekstra bonus. På første var det mange som trodde vi viste og ikke ville si noe, eller så stressa de over vi ikke viste. Syntes det var litt morsomt hvor vanskelig andre tok at vi ikke viste kjønn på baby... for oss var det viktigst vi skulle ha baby
Ja vi gleder oss til å avslutte fødselen med en overraskelse :):happy::happy:
Hehe folk rundt oss blir irritert og snurt, mens andre synes det er kjempegøy at vi «går mot strømmen». Svigermor er værst, hun er sur for nå «kan hun ikke strikke noe», i hennes garnbutikk selger de visstnok bare blått og rosa :playful::p
 
Ja vi gleder oss til å avslutte fødselen med en overraskelse :):happy::happy:
Hehe folk rundt oss blir irritert og snurt, mens andre synes det er kjempegøy at vi «går mot strømmen». Svigermor er værst, hun er sur for nå «kan hun ikke strikke noe», i hennes garnbutikk selger de visstnok bare blått og rosa :playful::p

da får hun strikke i andre farger og baby skal jo leve lenge så kan strikke etter fødselen også... ja morsomt med de som blir sure av sånt...
 
Jeg visste med jenta mi, men denne gangen har jeg bestemt meg for ikke å vite :) er noe med spenningen å kunne se det selv med egne øyne hva man har fått :)
 
Jeg visste med jenta mi, men denne gangen har jeg bestemt meg for ikke å vite :) er noe med spenningen å kunne se det selv med egne øyne hva man har fått :)

har gjort det to ganger dvs så det med nr 1 med nr 2 sa mannen det da de måtte jobbe litt med henne, men var gøy å ikke vite:)
 
Tenkt en gang at jeg ikke skulle vite det men med første ville samboeren veldig gjerne vite det. Men på begge ordinære ul har guttene våre bevegd seg så det ikke var til å unngå å se hvilket kjønn det var :laughing021
 
Vi skal ikke vite heller. Er tredje og har en av hver fra før. Litt gøy å kjenne på noe nytt å spennende denne gangen også:)
 
Vi vil heller ikke vite. Både for å bevare spenninga men også fordi jeg syns det blir litt mye kommersielt rundt det. Elsker søte babyplagg som kan gjenbrukes av både slekt og vennegjeng.
 
Back
Topp