Jeg har regnet ut at jeg er 6 uker idag, og jeg har ikke fått noe jeg kan kalle symtomer enda... Jeg syntes dette er litt rart, da jeg har to barn fra før - og alltid symtomer..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har veldig lite symptomer. Er selv 5+3. Kjenner veldig korte (3-15 sek) kvalmebølger innimellom på kveldene, men hadde jeg ikke visst at jeg var gravid hadde jeg nok ikke lagt merke til det engang.
Jeg har ikke symptomer, 5+5 i dag. Tror nok det er like normalt å ha masse symptomer som ingenting. Men forstår det føles rart når du hadde symtomer i tidligere svangerskap.
Jeg hadde nesten ikke noe sist heller. Bare veeldig trøtt nå i starten!!
Har heller ikke symptomer enda, men er jo bare 4+3. Dog da jeg var gravid sist (fikk positiv test i starten av september i fjor, og var gravid frem til 1.februar i år) og da begynte symptomene å rulle inn fra 7 dpo ... Plager meg litt, spesielt siden jeg er så engstelig for graviditeten når den gikk så himla galt sist.
Ahaa, fikk du positiv test tidlig nå også? Jeg har bare fått svake på sånne billigtester, og tok CB digital igår og idag tidlig som kom opp som ikke gravid