Noen andre som ikke har symtomer enda?

Babyivente

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2018
Jeg har regnet ut at jeg er 6 uker idag, og jeg har ikke fått noe jeg kan kalle symtomer enda... Jeg syntes dette er litt rart, da jeg har to barn fra før - og alltid symtomer.. :anyone

Jeg har veldig lite symptomer. Er selv 5+3. Kjenner veldig korte (3-15 sek) kvalmebølger innimellom på kveldene, men hadde jeg ikke visst at jeg var gravid hadde jeg nok ikke lagt merke til det engang.

Har heller ikke symptomer enda, men er jo bare 4+3. Dog da jeg var gravid sist (fikk positiv test i starten av september i fjor, og var gravid frem til 1.februar i år) og da begynte symptomene å rulle inn fra 7 dpo ... Plager meg litt, spesielt siden jeg er så engstelig for graviditeten når den gikk så himla galt sist.

Jeg har ikke symptomer, 5+5 i dag. Tror nok det er like normalt å ha masse symptomer som ingenting. Men forstår det føles rart når du hadde symtomer i tidligere svangerskap.
Jeg hadde nesten ikke noe sist heller. Bare veeldig trøtt nå i starten!!

Jeg har veldig lite symptomer. Er selv 5+3. Kjenner veldig korte (3-15 sek) kvalmebølger innimellom på kveldene, men hadde jeg ikke visst at jeg var gravid hadde jeg nok ikke lagt merke til det engang.

Ja, har selv bare følt litt kvalme her og der - men samme som deg, veldig svakt.. Kanskje vi er heldige som ikke kaster opp og sånn

Jeg har ikke symptomer, 5+5 i dag. Tror nok det er like normalt å ha masse symptomer som ingenting. Men forstår det føles rart når du hadde symtomer i tidligere svangerskap.
Jeg hadde nesten ikke noe sist heller. Bare veeldig trøtt nå i starten!!

Ahaa, Heldigvis så har jeg ikke like mye symptomer som mange andre jeg kjenner Som ligger rett ut, kvalme og kast opp og hele pakka

Har heller ikke symptomer enda, men er jo bare 4+3. Dog da jeg var gravid sist (fikk positiv test i starten av september i fjor, og var gravid frem til 1.februar i år) og da begynte symptomene å rulle inn fra 7 dpo ... Plager meg litt, spesielt siden jeg er så engstelig for graviditeten når den gikk så himla galt sist.

Ahaa, fikk du positiv test tidlig nå også? Jeg har bare fått svake på sånne billigtester, og tok CB digital igår og idag tidlig som kom opp som ikke gravid

5+1 og veldig lite symptomer. Begynner smått å få ømme pupper, brekker meg ved tannpuss og blir litt småkvalm når jeg drikker vann av alle ting[emoji15] men trodde jeg skulle merke mer.....(føler jeg har gjort det med de to andre jeg har)

Ahaa, fikk du positiv test tidlig nå også? Jeg har bare fått svake på sånne billigtester, og tok CB digital igår og idag tidlig som kom opp som ikke gravid

Fikk første positive 10 DPO, og etter det har jeg tatt noen sensitive tester fra tostreker.no. Syns ikke de har vært supersterke, men har sett økning. Har også tatt to CB+ hvor det var fin økning. Første digitale tok jeg 11 DPO og fikk opp gravid 1-2. Tok ny digital for to dager siden (4+2) og fikk gravid 2-3.

Om du er 6 uker burde da digital slått ut syns jeg. Kan du ha hatt mye senere EL og dermed være kortere på vei?

Har begynt å kjenne på litt mer "symptomer". Jeg blir litt småurven innimellom, om det er lenge siden jeg har spist, blir også lettere bilsjuk og har utflod utav en annen verden. Og drømmer veldig mye. Blør også lett i tannkjøttet. Så tar seg opp her, men veldig mye svakere og mindre symptomer enn sist ja. Hadde ikke testene vist økning så hadde jeg trodd det bare hadde vært bløff. :p

Back
Topp