Noen andre som ikke har symptomer?

Mollyver

Betatt av forumet
Jeg blir så stressa av mangelen på symptomer! Det eneste jeg har kjent er at jeg har vært veldig oppblåst i magen, men for 2 dager siden var det plutselig borte, sammen med 2 kg. Og nå kjenner jeg ingenting! Føler meg overhodet ikke gravid. Har bedt om å få måle HCG men fikk ikke time før mandag. Flere uten symptomer her??

Det er helt normalt å ikke ha symptomer! Akkurat som at det er normalt å ha symptomer! :Heartred Sålenge du ikke blør og har smerter så kan du bare slappe av! :D

Jeg blir så stressa av mangelen på symptomer! Det eneste jeg har kjent er at jeg har vært veldig oppblåst i magen, men for 2 dager siden var det plutselig borte, sammen med 2 kg. Og nå kjenner jeg ingenting! Føler meg overhodet ikke gravid. Har bedt om å få måle HCG men fikk ikke time før mandag. Flere uten symptomer her??

Eg har det på AKKURAT samme måte! Blir veldig stressa av det... Eg hadde ikkje symptom når eg gikk gravid med min sønn heller, eg husker det godt, men blir stressa allikevel.

Huff ja, har en historikk med MA skjønner du så det gjør meg så himla stressa :nailbiting:

Jeg har også historikk med MA, og har så godt som null symptomer hittil. Kjenner det stresser meg veldig også :eek: I de to andre svangerskapene hadde jeg mye mer symptomer på dette tidspunktet :bored:

Jeg er 5+2 i dag, har hatt frem til nå murringer i nederste del av magen, sånn litt til og fra, men føler det er vekke nå:bag: ..blir bekymret for ingen symptomer!

Merker ikke noe til graviditeten jeg heller. Går og bekymrer meg veldig mye for det:sorry:

Jeg er 5+0 i dag og er helt symptomfri. Måtte ta en test til i dag. Tok for 5 dager siden og positiv med svak strek. I dag var streken kjempetydelig, så nå tviler jeg ikke. Og prøver å bare nyte den symptomfrie kroppen

Mine kommer og går. Ømme pupper og bekkenløsning. Helt knust på kvelden pga bekkenet men i dag føler jeg meg helt fin. For meg som har nylig hatt MA er det stressende med å få plutselig ingen symptomer i dag. Men kan ikke huske at jeg hadde mange symptomer med de to første barna. Men med forrige svangerskap som endte i MA hadde jeg slik som nå. Da mistet jeg symptomene i uke 8 og det endte jo ikke bra, så nå går jeg og kjenner etter hele tiden. Håper det går seg til når jeg kommer over 12 uker og kan slappe av:happy:

Du må gjerne ta kvalmen min

Back
Topp