Noen andre som ikke har hørt hjertet slå??

dollygirl

Glad i forumet
har angelsound men finner ikke nurket enda, med min første hørte jeg det ikke før uke 12 - 13..

Hørte hjertelyden for første gang 8+2. Lette en stund før jeg fant den. Nå vet jeg hvor jeg skal lete, så nå finner jeg den fort. Er 10 uker i dag:-)

Hvor skal man egentlig lete og hvor lenge?? finner dden ikke

Ikke funnet den ennå. Men har ikke gele, hva bruker dere?

Har funnet den,men er ikke hver gang jeg greier å finne den selv om jeg er over 12 uker...Tror det er litt avhengig av hvordan baby ligger..

Har funnet den,men er ikke hver gang jeg greier å finne den selv om jeg er over 12 uker...Tror det er litt avhengig av hvordan baby ligger..

Har ikke lett på et par uker, men fant ikke da... Prøvde for en uke siden men jeg hadde akkurat vært sjuk så magen bråkte for mye til at jeg kunne høre annet!

Men har sett det lille hjertet slå da <3

Det er helt vanlig å ikke finne den enda! Jeg var skeptisk til å lytte i går, men jeg kjenner at jeg trenger det for å holdet motet oppe, så jeg kastet meg i det, jeg fant hjertelyden der vi fant den da lillemann var i magen, helt nede med skambeinet, litt til venstre (men det trenger ikke stemme for andre....).
Hvis jeg ikke hadde funnet den i går ville jeg ventet en uke før jeg prøvde igjen, kanskje 2.

Vi bruker aloeveragel.

Jeg bruker aloevera gel jeg også. finner hjertelyden litt på venstre side, 4 fingerbredder oppforbi skambenet :-)

Jeg brukte også aloe-gel sist, men finner den ikke (den var forøvrig kjøpt i syden). Hvor får man tak i det? Apotek?

Jeg bruker mat olje. Min ligger veldig langt nede, på høyre side.

Jeg har heller ikke funnet hjertelyden med dopplervenda, men har sett hjerte slå 2 ganger på ul. Tenkte å prøve til helgen igjen. Med gutten min fikk jeg ikke doppleren før i uke 13 eller 14 og da fant jeg hjertelyden med en gang.

Jeg har prøvd to ganger uten å finne. Har heller ikke vært på ul, så jeg har egentlig ingen bevis på at noe lever der inne. Synes det er litt ekkelt :s

Jeg prøvde nå i kveld, og etter en liten leteaksjon fant jeg jammen det lille hjertet <3 Så nå har jeg hørt det! 

Jeg fant i midten, like over hårskillet der nede :P 

Og *kremt* jeg bruker glidemiddel som gel! Funker så fint atte hehehe

Jeg har funnet den flere ganger, men finner den ikke hver gang. Rett ovenfor skambeinet på venstre side ligger den stort sett. 

Kan det funke med babyolje tro...?

Roxanne skrev:
Jeg har prøvd to ganger uten å finne. Har heller ikke vært på ul, så jeg har egentlig ingen bevis på at noe lever der inne. Synes det er litt ekkelt :s

Ja samme her, men vi må tenke på det positive! Den ligger nok bare og koser seg

Back
Topp