.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vær glad, min er altfor stor...! Magen er nå ca samme som i uke 30 med førstemann!!! Hurra for nr 3...!
Her er den hslvfeite fasen over Men vokst mye nå.,,og så stor på kvelden!Er min nr 3 også hadde betydelig større mage sist en nå på samme tid! Det er sant, ikke godt å bli for stor heller men skal bli godt når den halvfeite fasen er over Hehe
Livmora er mye lengre ned enn det Under navlen et sted. Kjenner du ikke en kant hvis du klemmer litt hardt?Når jeg prøver å kjenne etter livmor så kjenner jeg ikke forskjell på magen før nesten under puppene xD Lurer på om det er der den sitter, eller om jeg kjenner "feil" noe sted
eneste kanten jeg kjenner er ca 2 cm under ribbeina under brysteneLivmora er mye lengre ned enn det Under navlen et sted. Kjenner du ikke en kant hvis du klemmer litt hardt?
Det er garantert ikke livmora dieneste kanten jeg kjenner er ca 2 cm under ribbeina under brystene
den konklusjonen har jeg trukket ogDet er garantert ikke livmora di
Men om noen mnd..:da kan det hende du kjenner tåfiser i ribbeina! Jeg har pleid kile de under beinaden konklusjonen har jeg trukket og