Noen andre som ikke har fått mage

Ikke noe babybump her heller, bare en oppblåst fleskemage. Ikke bare halvfet her gitt. :knegg:

Nesten ingen mage her heller! Alle kommenterer det, «neimen er du gravid, det synes ikke!» :sorry:

lite grabvidmage her og, men er nok den vanlige polstringen som gjør det:P Men når jeg ligger på rygg og kjenner, så er nedre del av magen hardere enn den ellers pleier å være.

Bittelitt mage her men ser egentlig bare oppblåst ut :shifty:

Er også tredjegangsgravid. :p

Men har mye polstring på magen som ødelegger. Jordmora kommenterte og at jeg ikke så så stor ut (ikke som noe negativt, var oppfølging av noe jeg snakka om :p).

Spent på om mamma sier noe når jeg henter henne ikveld, har ikke fortalt det enda. Skal gjøre det mens hun er her. :p

Når jeg prøver å kjenne etter livmor så kjenner jeg ikke forskjell på magen før nesten under puppene xD Lurer på om det er der den sitter, eller om jeg kjenner "feil" noe sted

Annen gangs, smålubben, slutten av uke 18 her. De som vet jeg er gravid ser det. Livmora er litt over navlen så vokser greit, men bærer dypt. Så jeg er ikke så stor som jeg hadde sett for meg.

Når jeg står er magen over livmora hard. Regner med det er indre organer som sliter med stadig dårligere plass. Kanskje noe sånnt du kjenner, kitty?

Ikke synlig gravidmage ennå. Buler ut litt ekstra når jeg står og holder magen inn, men ikke veldig tydelig. Men kjenner godt at livmor vokser når jeg kjenner på magen, eller ligger på magen :happy: 14+4 i dag.

Når jeg prøver å kjenne etter livmor så kjenner jeg ikke forskjell på magen før nesten under puppene xD Lurer på om det er der den sitter, eller om jeg kjenner "feil" noe sted
Livmora er mye lengre ned enn det:) Under navlen et sted. Kjenner du ikke en kant hvis du klemmer litt hardt?

Mamma påstår at babyen kommer til å ligne på meg. Dvs stepdanse på blæra helt frem til noen timer før fødsel, og da sparke i ribbeina hele tiden under fødsel :D

Back
Topp