Noen andre som ikke har cravings?

Moonstone

Betatt av forumet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Er ingenting jeg har skikkelig lyst på eller hater veldig av mat! Har hørt så mye om at dette skjer med andre folk. Er det noen andre som meg? Jeg er straks 12 uker. Noen som vet om det plutselig kan dukke opp senere? Eneste jeg har veldig lyst på er usunne ting, men det hadde jeg jo før også :shy: Det er absolutt ingenting jeg føler jeg bare må ha.

Absolutt ingen ting... Har så dårlig matlyst at det er skummelt :p men kanskje at jeg har oftere enn før lyst på feks frukt og vann, men vil ikke si det er cravings :hilarious:

Jeg har heller ingen cravings:). Andre veien er det bare noen typer mat + kaffe, som jeg liker til vanlig, som jeg ikke fikser nå:wideyed:

Jeg hadde skikkelig craving på appelsin i starten, men det har gitt seg litt. Har ikke cravings på noe for øyeblikket :)

Jeg har ingen cravings. Hadde ikke det sist heller. Var (og er) litt småkvalm gjennom hele svangerskapet, og var ting jeg ikke orka pga lukt/smak, men hadde ingen cravings. Var jo selvfølgelig ting jeg fikk lyst på, og kanskje hadde litt dilla på en liten stund, men det kan jeg ha ellers også, når jeg ikke er gravid, så teller ikke det med :p

Ingen ekstreme cravings eller ting jeg ikke takker,men har vært ekstremt sulten hele tiden!

Merker ingenting i matveien :happy: hvis jeg legger godvilja til, spiser jeg mye epler... Men ikke noe jeg MÅ ha.. Ikke fått avsmak på noe, og KOSER meg med den ene kaffekoppen min:joyful:

Jeg har fått avsmak på mye. Cola, sjokolade, ting jeg har kastet opp vil jeg helst ikke ha ned igjen heller f.eks :wtf: Tror egentlig ikke jeg har noen spesielle cravings, men jeg hvis det er noe jeg vil ha til middag så spiser jeg nettopp det - fordi jeg er så mye kvalm og har avsmak på mye mat. Men å kalle det en craving vil jeg ikke gjøre.

Spiser en del salt potetgull da, for å «overleve» :rolleyes:

Når jeg tenker meg om så er det kanskje noe mat jeg ikke har lyst på lenger, men ikke såpass at jeg blir dårlig av å tenke på det eller lukte det :hilarious: Men veldig godt å høre at det er flere som ikke har cravings!

Nei, ingen cravings her heller :) jeg får av og til lyst på ting det er lenge siden jeg har spist, men det er sånn engangstilfelle, ikke slik at jeg må ha det igjen og igjen hver dag. :)

Har ikke cravings jeg heller. Får plutselig litt ekstra lyst på noe spesielt en dag,men ikke noe jeg mååå ha, og slik har jeg det utenom rugetid også.
Sist våkna jeg ei natt å måtte ha polarbrød med leverpostei og rødbettsalat. Men det ble med den ene gangen jeg våkna sulten på natta.
Heller ingenting jeg ikke takler.

Ingen cravings her heller. Hadde jeg heller ikke med de to første. :)

Jeg slitet med kvalme og har ikke lyst på noen ting. Har også fått avsmak på enkelte ting da. Kaffe orker jeg ikke.

Fortsatt litt dårlig matlyst her, men husker fra forrige svangerskap at typiske "cravings" kom en god del senere den gangen. Da var det hardkokte egg og Oboy det gikk i :hilarious:

Ingen cravings her heller. Hadde jeg ikke sist heller. Føler jeg bare spiser for å komme meg gjennom dagene her, er så kvalm hele døgnet!

Back
Topp