Noen andre som ikke går sove?

MM+3

Andre møte med forumet
Noen andre som ikke får sove om natten? Jeg har slitt med dette i 1. tri med begge de andre også, men nå er det ekstremt, jeg sover maks 2 timer pr natt fordi jeg aldri sovner.. noen som vet om det er pga hormoner e.l.? Eller er det bare fordi jeg ligger og stresser? :p

JA! Vurderte faktisk å lage samme tråd selv :confused: Er helt ekstremt! Ligger våken flere timer og får ikke sove :banghead: Hjelper ikke at snuppa på ett år våkner flere ganger i løpet av natten enda heller...

Ja, jeg sliter med å sove nå. Sover veldig lett, og våkner mange ganger. For min del tror jeg kanskje det er en kombinasjon (?) Jeg tenker nok litt ekstra om dagen, men det er nok litt hormoner med i sving også :)

JA! Vurderte faktisk å lage samme tråd selv :confused: Er helt ekstremt! Ligger våken flere timer og får ikke sove :banghead: Hjelper ikke at snuppa på ett år våkner flere ganger i løpet av natten enda heller...
Samme her. Sovnet ganske fort i går (kl 1) så vekker ettåringen meg kl 3, jeg sovner litt på 6, han våkner 6.. pappen er så snill og tar han sånn at jeg skal få sove, ligger til 8 uten å sovne igjen.. og sånn er det hver natt. Blir sprø :p

Jeg sover vanligvis som en stein, men i natt ble jeg vekt da Store Vind kom inn og skulle legge seg ca kl 2. Han åpna døra så hardt at jeg våkna av det :P Da hadde jeg i tillegg menssmerter (som jeg sikkert hadde sovet gjennom hvis han ikke bråkte), så det tok en stund før jeg sovna igjen. Litt irritert da! ;)

Samme her. Sovnet ganske fort i går (kl 1) så vekker ettåringen meg kl 3, jeg sovner litt på 6, han våkner 6.. pappen er så snill og tar han sånn at jeg skal få sove, ligger til 8 uten å sovne igjen.. og sånn er det hver natt. Blir sprø :p
Her sovnet jeg ikke når jeg la meg, så våknet ettåringen i ett-tiden og holdt det gående til tre-fire, da sovnet vi begge to og sov til åtte :grumpy: Det er bare andre natten på rad der jeg ikke får sove, så håper det er tilfeldig :) Trenger søvn!

Samme problem her og husker jeg sleit med det i første graviditet også.. Går heldigvis over, men man blir sliten mens det står på :o

Samme her. Sliter med å sovne, ligger lenge og vrir meg. Så kan jeg våkne på mårrakvisten og tenke at nå får jeg ALDRI sove igjen, føler meg lys våken, men sovner av etter hvert. For min del er det nok tankene som tar overhånd. Mye å tenke på. Det går nok bedre etter hvert. :)

Jeg sliter også med å sovne, men det er mer for jeg er så trøtt når jeg kommer hjem fra jobb at jeg sovner da. I går holdt jeg meg til 45 min og klarte å sovne som vanlig og sov relativt godt gjennom hele natten. Men jeg er like utslitt. Så nå har jeg akkurat våknet etter en tre timers lang "powernap". Blir nok helt umulig å sove i natt igjen. Blir en ond sirkel rett og slett.

Jeg er så vanvittig trøtt for tiden jeg. Kan sove både etter jobb, middag og natt :p og gjesper meg gjennom arbeidsdagen..

Noen andre som ikke får sove om natten? Jeg har slitt med dette i 1. tri med begge de andre også, men nå er det ekstremt, jeg sover maks 2 timer pr natt fordi jeg aldri sovner.. noen som vet om det er pga hormoner e.l.? Eller er det bare fordi jeg ligger og stresser? :p
Jeg våkner opp ganske tidlig, og kanskje en eller to ganger om natten men faller meg en gang jeg har brukt toalettet. Synes det er lettere å sovne nå enn tidligere.

Back
Topp