Noen andre som ikke føler seg gravide? :P

Håpefull10

Forelsket i forumet
Desemberskatter 2016
Heisann! Er i uke 14 og føler meg ikke gravid i det hele tatt utenom litt bekkensmerter. Var til jordmor for en uke siden og hørte hjerteslag, og hørte hjerteslag selv idag via doppler... Alt burde jo være normalt, men klarer jo selvsagt ikke la være å bekymre meg :P noen andre som også har det sånn?

16 uker i dag og føler meg heller ikke gravid, annet enn at magen har begynt å tyte ut:p

Hørte kraftige hjerteslag i doppler i går, også skal jeg på oul om en uke.
Får bare nyte at formen er bra tenker jeg. Får ikke gjort så mye mer enn å vente, for jeg vet jo at det er liv der inne:)
Hjelper nok når det blir litt flere spark fra lille tenker jeg

16 uker i dag og føler meg heller ikke gravid, annet enn at magen har begynt å tyte ut:p

Hørte kraftige hjerteslag i doppler i går, også skal jeg på oul om en uke.
Får bare nyte at formen er bra tenker jeg. Får ikke gjort så mye mer enn å vente, for jeg vet jo at det er liv der inne:)
Hjelper nok når det blir litt flere spark fra lille tenker jeg
Godt å høre vi er flere :D Vet vi bare burde nyte det, men synes jo det er såå vanskelig. Masse lykke til på oul:)

Jaaa! Sa det til mannen i går! Utenom at jeg ikke tåler lukta fra babygrøten til mini eller at å pusse tenner er en kamp i seg selv skulle jeg aldri gjettet at jeg var gravid... Nå er det ei uke siden sist jeg kjente noe tegn fra den inni der også.. VEt at det er heeelt normalt, men som du sier så blir jo man litt bekymret.. Jeg har ikke doppler heller :/

Kunne ønske jeg kunne si ja, men jeg har alle mulige plager.
Kan tenke meg at det må være rart å føle seg normal når man ikke er det lengre :)

Jaaa! Sa det til mannen i går! Utenom at jeg ikke tåler lukta fra babygrøten til mini eller at å pusse tenner er en kamp i seg selv skulle jeg aldri gjettet at jeg var gravid... Nå er det ei uke siden sist jeg kjente noe tegn fra den inni der også.. VEt at det er heeelt normalt, men som du sier så blir jo man litt bekymret.. Jeg har ikke doppler heller :/

Hvor langt er du på vei nå? Uff, man blir bekymret... Mannen synes jeg overtenker det(noe jeg forsåvidt gjør... Haha), men etter jeg kjøpte meg doppler så har jeg roet meg veldig:)

Kunne ønske jeg kunne si ja, men jeg har alle mulige plager.
Kan tenke meg at det må være rart å føle seg normal når man ikke er det lengre :)
Usikker på om jeg synes synd i deg som har alle mulige plager, eller misunner deg :P Det er veldig rart, men samtidig så er vi jo heldige som er i så god form. Håper plagene dine roer seg!:-)

Usikker på om jeg synes synd i deg som har alle mulige plager, eller misunner deg :p Det er veldig rart, men samtidig så er vi jo heldige som er i så god form. Håper plagene dine roer seg!:)
Ja, det er litt blandet! Av erfaring så roer det seg veldig rundt uke 20. Så da får jeg en fin tid :)

Godt å høre vi er flere :D Vet vi bare burde nyte det, men synes jo det er såå vanskelig. Masse lykke til på oul:)

Hadde det slik sist gang og, bortsett fra at jeg ikke hadde energi da, så føler meg egentlig veldig rolig.
Men jeg ser virkelig frem til å kjenne liv hver dag :D

Takk :) håper uka går fort:D

Kjent det akkurat sånn. Formen er så bra, ikke spess trøtt, så føler meg ikke gravid. Jm fant heller ikke hjertelyden 13+5... Men i dag uke 14, er jeg hos kusina mi, og hun har doppler, og da fant vi lyden. Så da vet jeg at noe lever der inne

Formen min er mye bedre! Mindre sliten og mindre kvalm:) Det er ikke mye som avslører at jeg er gravid. Har fått litt mage, men rett før jeg ble gravid hadde jeg slanket meg en god del og nå er magen slik som den var for noen mnd siden:p Tror ikke noen ville spurt om jeg er gravid hvis de så meg på gaten!

Hvor langt er du på vei nå? Uff, man blir bekymret... Mannen synes jeg overtenker det(noe jeg forsåvidt gjør... Haha), men etter jeg kjøpte meg doppler så har jeg roet meg veldig:)
jeg er 15+1.. Selv om jeg nettopp har vært gravid husker jeg ikke hvordan det var på denne tiden.. Husker bare slutten med masssse liv :P

Back
Topp