Noen andre som har

Ja, jeg har noen dråper hver dag, har vel hatt det i ca en uke nå.. Er 6+4 i dag, og regner med det er normalt.. Så lenge det ikke er friskt blod og i store mengder tror jeg man kan ta det med ro men ja, irriterende!

Jeg ville klart fått det sjekket. Ikke for å stresse deg, men selv om det mest sannsynlig ikke er noe, så kan det også være tegn på at noe er galt. I mitt første svangerskap hadde jeg noen få dager små dråper med brunt blod i utfolder fra uke 7. Jeg tenkte og dette var normalt og venter med å gjøre noe med det. Dro til lege i uke 10, ble da sendt rett til ul, og da viste det seg at det var en MA (missed abortion), embryoet døde i uke 7, men kroppen ellers hadde ikke endret noe (livmoren vokste og jeg hadde enda gravidsymptomer). Måtte da få hjelp på sykehuset for å starte en abort. Jeg hadde også noen få dråper blod i neste svangerskap (mest sannsynlig etter samleie, men litt uvisst), da var alt fint i magen og ul viste et friskt lite embryo. Kanskje verdt å sjekke ihvertfall for å få bekreftet at alt er fint☺️

5+6..
Hadde i dag utflod med mørkebrunt blod i.. Var bare en gang i dag...
Håper det ikke kommer mer.

Ja, det har jeg hatt siden uke 5-6. Veldig lite, men har komt innimellom. Jeg har enda ikke snakket med lege, for jeg syns det har vert så lite. Og jeg har hatt det slik med de to andre også. Men jeg skal ringe legen imorgen og få meg en time. Men har hørt at det er helt normalt også.

Back
Topp