Noen andre som har....

Lykkelig <3

Blir kjent med forumet
...sykt ømme pupper??? Har så vondt. Og noen klumper. Har to barn fra før. Men kan ikkje huske det som dette. Glemmer fort. Men om dere har. De klumpene i puppene ømme og vonde å ta på??? Litt bekymra :(

Ikke denne gangen, men husker fra sist at jeg ikke kunne ligge på magen for de var så såre. Sist visste jeg ikke at jeg var gravid før 5+0

Jeg har det ikke nå, mens siste var puppene utrolig ømme. Dvs de var rett og slett vonde. Klumpene er nok kjertler som vokser, det er helt normalt!

Har veldig ømme pupper jeg også, men ingen klumper.
Hadde det sånn sit gang også, men heldigvis klarer jeg og ligge på magen denne gangen.

har ikke ømme pupper heldigvis.. Tror det er kjertlene som vokser ja  Brystene er blant det første som forandrer seg så det er nok helt normalt!

Jeg merket i går kveld at det begynte å bli ekkelt å ligge på magen.Og når jeg trykker på dem med vilje så kjennes det sårt ut ja,også litt klumpete noen steder.Men det er bare melkekjertlene

Har ikke merket noe enda, men forrige svangerskap var det ille.

Jepp, store, tunge, harde og ømme pupper :/ Men de ser bedre ut enn noen gang da ;) Får ta det som en mager trøst.

Back
Topp