Noen andre som har vært ekstremt trøtte i 1. trimester av sv. skapet?

• Trådstarter Trådstarter eLLe*meLLe
  • Opprettet Opprettet
E

eLLe*meLLe

Guest
Jeg er så trøtt. Aldri opplevd noe lignende og hadde det langt i fra slikt i første svangerskap.
Jeg har ikke ork til noe og vil bare sove. Er bare i uke 7, så lurer på hvor lenge dette varer?

I dag ble jeg hjemme fra jobben, og jeg har nesten sovet hele dag. Kan man få sykemelding for trøtthet under graviditet :p?

Hååååper dette går over ganske snart!

Ja, jeg. Utrolig plagsomt! Gikk over ca. uke 10.
Nå sliter jeg med å sove om natta :(

Er hjemmeværende, så jeg vet ikke noe om sykemelding :)

Tror det skal kunne gå ann, men er veldig usikker.. Ring til legen din og hør.. Jeg er hjemme pga kvalme og svimmelhet, får ikke i meg mat.

Du kan få sykemld pga utmattelse i svangerskapet. Var sykemeldt fra uke 5-8 pga kvalme og fra 8-12 pga utmattelse.

Her var jeg ekstremt trøtt hele sv.skapet.. Jeg MÅTTE på skolen da, så det var en utfordring... I tillegg til spyinga.. Sov stort sett overalt, sovna som oftest i timene på skolen også... 

Jeg kunne sovet hele dagen tror jeg.. Kjenner at jeg såååårt trenger at noen kan stå opp med mini en morgen sånn at jeg får sovet leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge !!

Eg var sykemeldt for ekstremt trøtthet + kvalme, var helt i koma ca 20 timer i døgnet.... var helt forferdelig.....

Jeg var komatrøtt i begynnelsen av svangerskapet, og det er ikke forandret seg enda ;P Ingen aning om du kan få sykemelding pga trøtthet. Går skole, så har ikke hatt noen mulighet til å bli sykemeldt da det bare går ut over meg selv og lager mer arbeid enn det hjelper på. Men jeg har sovet når muligheten har bydd seg, det kan jeg skrive under på!

jeg var og er vel fortsatt ekstremt trøtt, og sliten hele tiden.... jeg ble sykmeldt tidlig for utmattelse osv... og nå har hodepinen tatt over, som jeg blir sliten av...
men prat med legen din.. det er det beste...

Jeg var delevis sykemeldt i første trimester pga jeg klarte ikke å holde meg våken, sovna på jobb, til jobb, ja overalt. Legen  ville sykemelde meg 100% men jeg nekta, så burde fint gå ann om legen mener det er behov ja :)

sov og spydde jeg da.. var gørr trøtt første og siste tida, for ikke å nevne kvalm...

Ja, jeg har vært helt sykt trøtt begge gangene. Denne gang lettet det noe rundt uke 11, første gang tror jeg at jeg var 12 uker. Faktisk var jeg så bånn sliten og trøtt at jeg følte meg deprimert. Ikke mye moro, men gudskjelov er den tida over! Man får mer energiboost i 4. måned Ihvertfall gjelder det meg!

Back
Topp