Noen andre som har tenkt å lage babynest?

Hvite Roser

Andre møte med forumet
Syns de ser genial ut!
Jeg har ikke sydd noe siden barneskolen, men ser ut som at det ikke er så vanskelig :-)

Må kanskje begynne å se etter stoff på nett.

Er det noen av dere som har laget eller skal lage, så legg gjerne ut bilde :-D

Jeg kjøpte inn materiale til det i går :D Så skal prøve meg på det en av de nærmeste dagene. Enten i dag eller i morgen tenker jeg :)

Hva er det?

Jeg kjøpte inn materiale til det i går :D Så skal prøve meg på det en av de nærmeste dagene. Enten i dag eller i morgen tenker jeg :)
Snoker fra mai:
Hvor mye ble det for materialene sånn ca?
Jeg er litt i tvil om jeg skal lage eller kjøpe, mange som syr på bestilling for 400,- og oppover..

Snoker fra mai:
Hvor mye ble det for materialene sånn ca?
Jeg er litt i tvil om jeg skal lage eller kjøpe, mange som syr på bestilling for 400,- og oppover..
Kosta 350 ca :) Tenkte også på å kjøpe ferdig, men tenkte det var litt stas å ha en hjemmelaget. Når det er sagt, så er det jo ikke sikkert at jeg klarer å lage selv :p Og hvis det er tilfellet, så kjøper jeg en ferdig en.

Kosta 350 ca :) Tenkte også på å kjøpe ferdig, men tenkte det var litt stas å ha en hjemmelaget. Når det er sagt, så er det jo ikke sikkert at jeg klarer å lage selv :p Og hvis det er tilfellet, så kjøper jeg en ferdig en.
Det samme tenker jeg også, litt ekstra stas med noe man har laget og funnet materialer til selv :)
Og tid har jeg nok av, spørs bare hvor godt jeg og symskinen samarbeider :p

Dere få ha en Sy-Along her inne så kan jeg fortsette snokingen min :D

Det samme tenker jeg også, litt ekstra stas med noe man har laget og funnet materialer til selv :)
Og tid har jeg nok av, spørs bare hvor godt jeg og symskinen samarbeider :p

Dere få ha en Sy-Along her inne så kan jeg fortsette snokingen min :D
Jeg er skikkelig amatør på symaskin altså, så dette kan bli spennende :D

Flinke dere er da! Jeg hadde aldri klart å lage noe sånt !

Forresten, utrolig fin:-)

Min mor skal sy til meg, meg jeg har ikke funnet stoff enda. Er helt grønn på det. Noen tips til nettsider eller butikker i Oslo jeg kan titte i?

Jeg skal sy. Er på stoffjakt ;)

Skal bestille Må bare finne ut hvilket stoff vi ønsker

Sent from my iPhone using BV Forum

Handla stoff og tilbehør på stoff og stil til 250kr ca, valgte da litt dyrere stoff... Tok meg en kveld å sy. Ganske enkelt egentlig. Har heller ikke sydd siden barneskolen :p

Back
Topp