Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eeeehh... Ja, veldig faktisk Sitter her med hjertebank og kaldsvetter Skal vist få UL, da legen min skulle sende henvisning om det i dag, men det kommer jo til å ta laaaaaang tid :O STRESSA.... JEG??? JAAAAAA :O :O HeheheheHehe! Er du redd for tvillingene nå? Spør om du kan få UL så merker dem vel fort det?
Ohh Spennende Oppdaterer du etterpå??Hihi kan være jente du venter oxo Det fikk jeg svar på da jeg hadde så fine høye tall med emiliee i uke 4-5 hehe <3 Jeg har tatt prøver Skal ringe nå og få svar <3
Hihi kan være jente du venter oxo Det fikk jeg svar på da jeg hadde så fine høye tall med emiliee i uke 4-5 hehe <3 Jeg har tatt prøver Skal ringe nå og få svar <3
Ja oppdatere oss etterpå!
hehehe Er ivertfall glad det er høye verdier, så jeg slipper å lure på om det er noe galtHehe hvis det er tvillinger så kan du dele en med meg hehehehe Neida, slapp av, de verdiene er så varierende at det er ikke sikkert det trenger å være annet enn mye hcg
Åhh Kjedeligt når enn håper på noe annetForøvrig ringte jeg legen for å høre mitt hcg nivå i dag, men de hadde ikke målt Blæ, og jeg som ville vite det
Åhh Kjedeligt når enn håper på noe annet