Noen andre som har tatt HCG??

SpireNr.4

Betatt av forumet
Jeg hadde da en HCG verdi på 9406 i går (da jeg var 5+5)!! Flere som har fått vite HCG verdien?? Er rimelig 99% sikker på at jeg har rett termin pga SA i slutten av november og tok eggløsningstester som viste eggløsning 13.desember ;)

Hehe! Er du redd for tvillingene nå? ;) Spør om du kan få UL så merker dem vel fort det?

Hehe! Er du redd for tvillingene nå? ;) Spør om du kan få UL så merker dem vel fort det?
Eeeehh... Ja, veldig faktisk :P Sitter her med hjertebank og kaldsvetter :P Skal vist få UL, da legen min skulle sende henvisning om det i dag, men det kommer jo til å ta laaaaaang tid :O STRESSA.... JEG??? JAAAAAA :O :O Hehehehe:P

Hihi kan være jente du venter oxo :) Det fikk jeg svar på da jeg hadde så fine høye tall med emiliee i uke 4-5 hehe :P <3 Jeg har tatt prøver :) Skal ringe nå og få svar <3

Hehe hvis det er tvillinger så kan du dele en med meg hehehehe :P Neida, slapp av, de verdiene er så varierende at det er ikke sikkert det trenger å være annet enn mye hcg :)

Sniker fra august :)
Jeg hadde i uke 6+3 et hcg-nivå på 9828.. Så forskjellene kan være store. Og noen har høye verdier, mens andre har lave verdier :)

Forøvrig ringte jeg legen for å høre mitt hcg nivå i dag, men de hadde ikke målt :( Blæ, og jeg som ville vite det :p

Back
Topp