Noen andre som har problemer med BV-appen (gravid)?

Tufsla

Forelsket i forumet
Appen har fungert fint i over 1 uke nå, og jeg har fått fulgt cella sine forandringer dag for dag. Men i dag var plutselig graviditeten borte, og nå har jeg vist en 5 år gammel unge som jeg ikke får fjernet.. Noen andre som har opplevd det samme?

Har spurt IT om det er problemer med appen, og det skal det ikke være.
Du skal kunne gå inn på Mine sider å slette derifra.

Har spurt IT om det er problemer med appen, og det skal det ikke være.
Du skal kunne gå inn på Mine sider å slette derifra.

Jeg får fjernet graviditeten, men ikke "ungen" som jeg står oppført med :-/

Det kan se ut til at det med et uhell var lagt til et barn med samme dato som termindato, men født 2010... Så var dette ikke ryddet skikkelig i databasen vår, men nå er det 5 år gamle barnet fjernet.

Det kan se ut til at det med et uhell var lagt til et barn med samme dato som termindato, men født 2010... Så var dette ikke ryddet skikkelig i databasen vår, men nå er det 5 år gamle barnet fjernet.
Tusen takk! Haha :-)

Nå har jeg nok en gang mistet graviditeten og har i stedet fått en 5 åring, igjen.. :-(

Står fortsatt oppført med 5-åring.. :-/

Hei. For at det ikke skal bli helt galt, er det fint om dere kan sende meg termindatoen i en melding. Slik at vi kan sette opp kontoene deres rett.
Vi jobber generelt med en oppdatering av appen, der vi bla. ser på denne feilen. Det er desverre litt frem før den nye appen blir lagt ut til bruk.

Hei, sliter også litt med bv-appen gravid, den endrer på datoene. Når jeg skriver inn dato på EL-kalkulatoren, så hopper den over en hel måned. Noe jeg kan gjøre for å rette det opp?

Back
Topp