Noen andre som har opplevd??

Isab

Elsker forumet
Stjerneskuddene 2024
Noen andre som har hatt veldig hard mage forså å plutselig få diare? Reiste meg opp, gikk mot badet og trodde heeelt seriøst jeg skulle gå i bakken før jeg rakk do. Er MEGA kvalm og har bare lyst å spy mens jeg sitter på do :wtf: Fikk tidenes blodtrykksfall og nå sitter jeg og er redd. Redd for om smertene jeg opplevde er en SA eller om det er normalt. Det var helt hinsides vondt og bygget seg bare opp før jeg gikk mot do. Offh, håper ikke det er en SA og håper jeg slipper mer av disse smertene.

Hard mage har jeg strengt tatt aldri opplevd, jeg har ibs så diaré er mer min greie:dead:
Men resten er gjenkjennelig, jeg har tilbrakt mange timer på toalettet med diaré, mens kaldsvetten siler, kvalmen ruller inn og hodet spinner pga blodtrykksfall. Det er temmelig j%€lig, men en vanlig greie i mine svangerskap. Når jeg tenker meg om fatter jeg ikke helt at jeg orker å gå igjennom det for en fjerde gang:laughing002

Hard mage har jeg strengt tatt aldri opplevd, jeg har ibs så diaré er mer min greie:dead:
Men resten er gjenkjennelig, jeg har tilbrakt mange timer på toalettet med diaré, mens kaldsvetten siler, kvalmen ruller inn og hodet spinner pga blodtrykksfall. Det er temmelig j%€lig, men en vanlig greie i mine svangerskap. Når jeg tenker meg om fatter jeg ikke helt at jeg orker å gå igjennom det for en fjerde gang:laughing002
Der hjelper at noen sier til deg at dette har jeg også, så det er vanlig. :hilarious: Det var helt grusomt og jeg skjønner at det er veldig kjipt for deg å ha det slik, men tenk på premien etterpå:love017 Jeg ble bare veldig redd i går, men blødde ikke eller noe, så regner med det bare var tarmen som spilte meg et puss:smiley-ashamed004

Back
Topp