Noen andre som har morkaken på fremre vegg?

*Babylykke 2014*

Flørter med forumet
Når kjente dere skikkelige spark? Jeg har kjent små bevegelser/dulter, siden uke 16. Kjenner de blir sterkere for hver dag, men ikke som i første graviditet der jeg skvatt de første gangene når babyen sparket fra seg. Hihi..

Jeg er 19 +4 og har morkaken foran - 2. svangerskap. Jeg har kjent noen svake dump i 1-2 uker, men ennå ikke så sterke at jeg kan sverge på at det er spark og ikke luft i magen. Husker ikke helt når jeg var sikker på at jeg kjente spark forrige svangerskap, men tror jeg var ganske sikker rundt denne tiden, så litt tydeligere var det nok (da lå morkaken bak).

Jeg har morkaken foran. Jeg er 20+5 og kjenner sporadiske bobler, men hadde nok kjent mye mer om morkaka var bak sa jordmoren på oul i uke 19. Da beveget jo begge seg under ultralyden uten at jeg kjente noe som helst ! :)

Jeg har morkaken foran og har kjent tydelige spark hver dag siden uke 17+4. Kjente også bevegelser og det jeg nå er sikker på at var spark fra uke 16. Er idag i uke 19+6 :D Førstegangsgravid ...

Last edited:
Jeg har morkaka foran, hadde det og med førstemann. Da kjente jeg ikke noe særlig før i uke 20-21. Denne gangen har jeg kjent ting fra uke 17..

Sniker :)

Hadde morkaka foran i forrige sv.skap, kjente ikke bevegelse før uke 20. Ingen tydelige spark før uke 21. Leeenge å vente! Håper jeg kjenner tidligere denne gangen :)

Jeg har også morkaka foran. Har ikke kjent noe enda, er 19+5 nå. Vet heller ikke hva jeg skal kjenne etter, da dette er min første. Noen tips?

jeg fikk vite i dag at jeg har morkaken foran, men jeg har kjent bevegelser siden uke 14-15 men den siste uken har det blitt mye mer tydlige bevegelser og spark. no er jeg ikke lenger i tvil om hva det er. er no 18+5. og har begynt å kjenne det svakt utenpå:)

Jeg har morkaken på fremsiden. Har kjent noe bevegelse siden uke 12, men ikke spark før siste uka. Er i uke 20+6 og er annengangs.

Jeg har morkaka forran, men likevel begynte jeg å kjenne små bobler veldig tidlig. Tror det var uke 13. I uke 16 begynte jeg å kjenne tydelige spark og etter det har jeg kjent at han turner rundt inni der hver dag og sparker så å si hver dag :) Kjenner ikke sparkene midt på magen der morkaka ligger da, men veldig langt ned på begge sider. Tørr nesten ikke tenke på hvor mye jeg hadde kjent hvis morkaka ikke lå forran :)

Min ligger nedover den, satser på at den flytter seg oppover etterhvert.
Kjenner masse spark, men turning vet jeg ikke hvordan kjennes. Kan det være det som kiler litt?

Min ligger ved åpningen og forran. Kjenner spark, men bare ikke under navelen.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp