Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var veldig lei før jeg startet dette forsøket jeg også.. Men når jeg er i forsøk får jeg liksom en driv... Vi snakker om det, i perioder, men jeg må ikke pushe det.. Da blir det dårlig stemning om han ikke er klar for å prate om detIkke så uvanlig at man blir lei. Husker selv at jeg var skikkelig lei en periode.
Anbefaler å snakke om det, det hjalp ihvertfall veldig godt for oss =)
Ja og med forskjellige roller, oppfører man seg forskjelligTusen takk for at dere delte dette! Fikk meg til å forstå mannen min litt bedre.
Vi skal starte på vårt første ivf-forsøk, og prater en del om det med mannen. Han er nok mer distansert til dette, han sier selv han ikke tør å glede seg og planlegge før det er en realitet. Vet han gleder seg til å bli pappa, og at han ønsker dette veldig sterkt. Vet også at det er hans måte å beskytte seg litt, i løpet av disse prøveperiodene har det jo vært noen tøffe perioder. Han føler nok at han ikke kan bli like fortvilet som meg, jeg trenger noen som kan hjelpe meg opp igjen, vi har nok inntatt forskjellige roller, og er sånn sett et bra team![]()