Noen andre som har hatt småblødninger

Angelicka

Forumet er livet
i svangerskapet? Har hatt litt blod på papiret de siste kveldene, men ikke veldig mye da. Var hos jordmor i dag og hørte hjertelyd, så da skal alt være greit, og jeg tror jo at jeg kjenner bevegelser der inne og[;)] Jordmor sa at dette nok var helt ufarlig, men at jeg på ordinær UL burde få en litt ekstra sjekk innvendig! Bare for å konstantere at alt er ok. Men som hun sa; mange opplever det, og mangen er det absolutt ingenting galt med.

Såh.. Noen som har hatt det samme? Hvilken forklaring har dere fått? [:)]

hadde bittelitt noen ganger, men mest i forbindelse med sex.. går ofte et blodkar eller to da(og nei vi hadde ikke sånn "hard" sex asså, helt vanlig[8D])

men blødde en gang uten å ha hatt sex også, da ble eg så redd at det bar rett på ul, men sitter nå her med verdens fineste 1åring, så det må ha gått bra[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: lykkeligmamman

hadde bittelitt noen ganger, men mest i forbindelse med sex.. går ofte et blodkar eller to da(og nei vi hadde ikke sånn "hard" sex asså, helt vanlig[8D])

men blødde en gang uten å ha hatt sex også, da ble eg så redd at det bar rett på ul, men sitter nå her med verdens fineste 1åring, så det må ha gått bra[:D][:D][:D][:D]

Ja, jeg og blødde ganske mye etter sex for ett par uker siden, men tenkte da at det bare var ett blodkar som gikk. Men vi har rimelig heftig sex da[8|] Hahaha, bare tullet[8D] Men neida, det er liksom greit, for da er det en logisk forklaring. Er disse ekle småblødningene som gnager litt. Men kjente jeg ble mye mindre bekymret etter å ha vært hos jordmor da[:)]

Blødde i uke 13 og for sporenstreks ned på legevakten. De fant hjertelyd heldigvis og alt så bra ut "inni der". Blødde i en uke ca. Det var antageligvis et sprukket blodkar eller noe slikt. Livmormunnen var ihvertfall ikke åpen så det kom ikke fra der. Men siden jeg satt og stortutet så fælt fikk jeg en UL på sykehuset også slik at jeg kunne få se med egne øyne at hoppogsprett-gutten hadde det bra. [;)]

Jeg blødde fra uke 11 til uke 19 i forrige svangerskap.. Hadde mensblødning hele tida, og måtte gå med bind i flere mnd.. Men det gikk bra.. [:)] Det er veldig mange som opplever blødninger i svangerskapet.. Det sa jordmora mi og..
Det er ikke "normalt" men det er helt vanlig..!

Ja, nå hadde jeg jo skikkelige blødninger i julen, men da var det antageligvis det ene embryoet som festet seg for så å slippe, og at det var det jeg blødde ut (satte inn to egg i forbindelse med IVF-forsøk).

Nå er det jo heldigvis ikke så masse da, men synes det er litt småekkelt for det. Hadde vært greit å slippe unna liksom!

Back
Topp