Noen andre som har hat det slik...

McQeen

Gift med forumet
lurer på en ting, i går så gikk jeg opp en langt bakke som var tung å gå opp, så var det rett hjem å hompadompa før søvnen kom flyvende.
I dag så har jeg hat så svie smerter i underlivet å ungen ligger å presser sånn ned i bekkenet....lurer på om jeg har fått sopp eller noe siden det svir sånn oppe i musa i dag, men klør ikke noe...hmmm...noen som vey??

Har hatt mye sånn selv, men aner verken hva eller hvorfor?? [8|][8|] Tror det er noe modningsgreier, men er langt fra sikker.

Du er vel litt utolmodig du, som er på overtid å greier... Skjønner godt du vil ha småtten ut jeg.. Heier på deg... [;)][;)]

utålmodig...hmmm, hva er det[:D] Ja er UTÅLMODIG NÅ JAH, mister egentli litt gnisten for hver dag som går å jeg ikke kjenner noen tegn på fødsel[:(]

Det skjønner jeg super godt... Vet hvordan det er ... Gikk en uke over med nr 1[:-]..

Sender deg en *setteigangrierklem *

Jeg har hatt sopp en del ganger og det kjennes ikke sånn ut som du beskriver. Det begynner å klø, og klør bare mer og mer, helt til du har klødd deg så mye at det går over i svie...
Jeg har det derimot akkurat likedan som deg nå, vondt i underlivet og ungen presser mot bekkenet. Det er vel fordi ungen faller lenger og lenger ned.

Back
Topp