Noen andre som har fantom spark?

Iren85

Elsker forumet
Oktoberlykke 2019
Oktoberfest 2024 ❤️
For en lettelse. På babyverden i dag sto det at rundt denne tiden kunne mangen mødre kjenne "spark" i magen selv om du ikke var gravid,dette kaltes fantomspark.
Jeg har gått i noen dagen nå å kjent små spark i magen av og til. Er ikke gravid,men begynner jo lure når du kjenner noe "sparke " inni dr..hehe
Andre som har det?

Ja hatt masse av det.. Men ikke så mye siste tiden..
Litt ekkelt.. Men vet jo at det ikke er noen der... hehe

Ja, synes også det er litt ekkelt. Lurer på hva det kommer av ?!

ja, er helt merkelig!!

har en liten fantombaby ja... det varierer litt hvor aktiv den er.. men innimellom kjennes det ganske godt ja..:)

Jeg tok test jeg, for det var så mange fantomspark at jeg faktisk kjente meg gravid! Den var negativ da, men kjenner bevegelser akkurat som jeg gjorde i fjor på denne tiden :)

Ja var rett før jeg tok en test jeg også. Er sikket luftbobler eller noe..

har ahtt litt,men ikke sånn merkverdig mye som noen andre her=) Syns egentlig det er litt gøy.. tenkte liksom "åååå,det va sånn det var ja" emoticonsavner de herlige bevegelsene når jeg først ble påminnet om dem...

Jeg hadde MASSE fantomspark for et par måneder siden, men det har gitt seg nå ;)

jo har hatt noen, ikke så mye i det siste..

jepp. samme her også. veldig morro og godt. kjenner det mest om kvelden når jeg legger meg. så da må jeg kikke ned i senga til lille Ine mor. husker så godt den gleden og alle de gode følelsene og forventningene. så kommer tåreneemoticon  tårer av glede, stolthet, savn og lyst til å holde den lille uskyldige jenta mi i armene mine hele natta...den lille babyen min har jo faktisk blitt ganske så fort stor...emoticon

constanze skrev:
ja, har merket det.. trodde det begynte og rable for meg egentlig jeg..=P

Samme her! emoticon

Back
Topp