Noen andre som har det sånn??????

linitus

Betatt av forumet
kjennes ut som om jeg har melkespreng i den ene puppen, å den andre er helt normal... hva kan dette være, det kan jo ikke være i full gang å produsere melk 2 uker før terminen vel??

Jeg fikk den følelsen etter at jeg hadde ammet/pumpe en stund etter fødsselen. Ikke hørt om noe sånt før fødsel...

jo jeg har det sånn i begge... må selv hjelpe til litt med å tømme brystene innimellom. Ikke ofte men ca en gang til dagen. og kan oppleve at de lekker. Jordmor sa jeg skulle bare være glad for det. de gjør seg klare til å bli tatt i bruk når som helst [:)]

har ikke antydning til melk i mine bryst.....[:(]

Jeg også har brystspreng innimellom,men det lekker ikke her,og jeg har heller ikke klemt de jeg[8|]

Jeg har råmelk så det holder, men en ting som har "plaget" meg litt er at brystvortene/hele greia med mørkt område hovner opp når jeg går uten bh... har ikke værdens mest utstående brystvorter fra før av så jeg ser for meg at det kan bli problemer med å få småtten til å ta brystet riktig når den tid kommer....i alle fall hvis jeg hovner sånn opp...[8|] Noen som har opplevd det?

Takk for svar!!!! Var godt å høre at noen andre også har det sånn, syns det var litt ekkelt for jeg opplevde ikke det sist gang jeg gikk gravid, å har ikke kjent noe til det før idag, å idag er den ene puppen større en den andre å kjennes ut akkurat som det er melkespreng, men det kommer ikke noe ut, det lekker ikke eller noe...

ORIGINAL: katrine35+

Jeg har råmelk så det holder, men en ting som har "plaget" meg litt er at brystvortene/hele greia med mørkt område hovner opp når jeg går uten bh... har ikke værdens mest utstående brystvorter fra før av så jeg ser for meg at det kan bli problemer med å få småtten til å ta brystet riktig når den tid kommer....i alle fall hvis jeg hovner sånn opp...[8|] Noen som har opplevd det?

Jeg har heller ikke verdens mest utstående bryst vorter til vanlig, men jeg hadde ikke noe problem med å amme forje gang

ORIGINAL: linda1983

Jeg har heller ikke verdens mest utstående bryst vorter til vanlig, men jeg hadde ikke noe problem med å amme forje gang

Har ikke hatt problemer med å amme de to forrige gangene jeg heller, med opplevde ikke at de hovnet opp når jeg gikk uten bh da...

ORIGINAL: trø

jo jeg har det sånn i begge... må selv hjelpe til litt med å tømme brystene innimellom. Ikke ofte men ca en gang til dagen. og kan oppleve at de lekker. Jordmor sa jeg skulle bare være glad for det. de gjør seg klare til å bli tatt i bruk når som helst [:)]

Sa jordmor noe om at det var et tegn på at fødselen var rett rundt hjørnet eller??? Jeg har såp lyst til å hilse på den lille bebin nå... er varmt å være svær å tung nå også!

Har ikke hatt problemer med å amme de to forrige gangene jeg heller, med opplevde ikke at de hovnet opp når jeg gikk uten bh da...

Nei det var det at de hovna opp å ja... hmm... da er det vel sikkert vondt når bebin suger også, for de suger jo så hardt... men har du prøvd sånn bryst skjold før, eller heter det det tro... hvertfall noe gummi aktig du kan sette på puppen, så suger bebin på\ den istede for direkte på puppen... jeg prøvde det sist fordi jeg var så sår, å det funka hvertfall greit

Trodde ikke man skulle klemme på de,sånn at d kommer ut melk,før ungen er født?   D pga at den dyrebare råmelka kan gå tapt?(d sa ihvertfall jordmor til meg...)[&:]

ORIGINAL: mammacassa

Trodde ikke man skulle klemme på de,sånn at d kommer ut melk,før ungen er født?   D pga at den dyrebare råmelka kan gå tapt?(d sa ihvertfall jordmor til meg...)[&:]

legen min sa at før ungen er født produseres det ny råmelk hele tiden, det er kun etter fødsel at den blir borte og erstattes med "vanlig" morsmelk.[;)]

Hvordan er det dere får lakt innn bilder av barna deres eller mage bilde inne under nick navnet liksom???

Hvordan er det dere får lakt innn bilder av barna deres eller mage bilde inne under nick navnet liksom???

se på denne tråden! http://www.babyverden.no/forum/tm.aspx?m=755911  og så kan jeg eventulet hjelpe deg hvis du får problemer på min profil siden.

Jeg skal ikke påstå at jeg har hele fasiten men det jeg har fått beskjed om er at melka som renner ut før bare bra. Det viser at dersom du skulle få barnet ditt nå vil den inne holde det barnet ditt trenger nå. Det går ikke tomt... jeg ble anbefalt å stimulere de og bruke råmelka som kommer til å smøre på brystene mine. De har tidvis vært såre. Da er ens egen melk det beste midelet til å bedre brystet med. Har iallefall ikke blitt verre etter jeg begynte med det!

¨det gjorde jeg ikke

ORIGINAL: trø

Jeg skal ikke påstå at jeg har hele fasiten men det jeg har fått beskjed om er at melka som renner ut før bare bra. Det viser at dersom du skulle få barnet ditt nå vil den inne holde det barnet ditt trenger nå. Det går ikke tomt... jeg ble anbefalt å stimulere de og bruke råmelka som kommer til å smøre på brystene mine. De har tidvis vært såre. Da er ens egen melk det beste midelet til å bedre brystet med. Har iallefall ikke blitt verre etter jeg begynte med det!

det har jeg også hørt!!

Back
Topp