Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: katrine35+
Jeg har råmelk så det holder, men en ting som har "plaget" meg litt er at brystvortene/hele greia med mørkt område hovner opp når jeg går uten bh... har ikke værdens mest utstående brystvorter fra før av så jeg ser for meg at det kan bli problemer med å få småtten til å ta brystet riktig når den tid kommer....i alle fall hvis jeg hovner sånn opp...[8|] Noen som har opplevd det?
ORIGINAL: linda1983
Jeg har råmelk så det holder, men en ting som har "plaget" meg litt er at brystvortene/hele greia med mørkt område hovner opp når jeg går uten bh... har ikke værdens mest utstående brystvorter fra før av så jeg ser for meg at det kan bli problemer med å få småtten til å ta brystet riktig når den tid kommer....i alle fall hvis jeg hovner sånn opp...[8|] Noen som har opplevd det?
Jeg har heller ikke verdens mest utstående bryst vorter til vanlig, men jeg hadde ikke noe problem med å amme forje gang
ORIGINAL: trø
jo jeg har det sånn i begge... må selv hjelpe til litt med å tømme brystene innimellom. Ikke ofte men ca en gang til dagen. og kan oppleve at de lekker. Jordmor sa jeg skulle bare være glad for det. de gjør seg klare til å bli tatt i bruk når som helst [:)]
Jeg har heller ikke verdens mest utstående bryst vorter til vanlig, men jeg hadde ikke noe problem med å amme forje gang
Har ikke hatt problemer med å amme de to forrige gangene jeg heller, med opplevde ikke at de hovnet opp når jeg gikk uten bh da...
ORIGINAL: mammacassa
Trodde ikke man skulle klemme på de,sånn at d kommer ut melk,før ungen er født? D pga at den dyrebare råmelka kan gå tapt?(d sa ihvertfall jordmor til meg...)[&:]
Hvordan er det dere får lakt innn bilder av barna deres eller mage bilde inne under nick navnet liksom???
ORIGINAL: trø
Jeg skal ikke påstå at jeg har hele fasiten men det jeg har fått beskjed om er at melka som renner ut før bare bra. Det viser at dersom du skulle få barnet ditt nå vil den inne holde det barnet ditt trenger nå. Det går ikke tomt... jeg ble anbefalt å stimulere de og bruke råmelka som kommer til å smøre på brystene mine. De har tidvis vært såre. Da er ens egen melk det beste midelet til å bedre brystet med. Har iallefall ikke blitt verre etter jeg begynte med det!