Noen andre som har blødd uten smerter?

Jeg blødde også friskt blod for en uke siden, men det faset fort over i brunt, som er gammelt blod. Har spotta brunt blod hver dag siden, ikke store mengder, men nok til at jeg er grisenervøs for hvorvidt dette går veien.
Har selv gjennomgått ivf, og er 7+3 nå. Håper så inderlig at det ikke behøver å bety noe galt, så det får jeg vel bare vente å se til jeg skal på innvendig Ul på mandag som kommer.

Lest at litt friskt blod ikke gjør noe, det er visst veldig normalt, heller mengden det kommer an på.

jeg blødde så det rant bare. Hver gang jeg tørket meg var det masse blod på papiret og det var veldig skummelt eg var 100% sikker på at det var spontanabort for å si det sånn. Hos legevakten skikket vi med utvendig ultralyd det var ikke lett å se siden jeg bare var 8 uker på vei, men vi såg at hjertet fortsatt banket og den lille hadde det godt. Dagen etterpå tok de en ny innvendig ultralyd og alt såg fint ut❤️ Jeg spotter fortsatt brunt utflod, men så tenker jeg så lenge det er uten smerter så er det vanlig. Hormonene kan spille rolle og når du er gravid var det vanlig at blodkarene kunne sprekke lett. Håper dt går i veien for deg også❤️ Så lenge du ikke har smerter trengte du ikke å bekymre deg sa legen på legevakten.

Samme her! En gang rødt blod, men ellers brunt. Små mengder og ingen vondter, men blir jo nervøs likevel.

gammelt blod er ikke så skummelt så lenge det kommer i små mengder tenker jeg :) det hjelper heller ikke å stresse viktig at vi er avslappet og tar dt mer med ro. Uansett er det ikke kjekt å se noe nytt eller gammelt blod på papiret når du tørker deg

jeg blødde så det rant bare. Hver gang jeg tørket meg var det masse blod på papiret og det var veldig skummelt eg var 100% sikker på at det var spontanabort for å si det sånn. Hos legevakten skikket vi med utvendig ultralyd det var ikke lett å se siden jeg bare var 8 uker på vei, men vi såg at hjertet fortsatt banket og den lille hadde det godt. Dagen etterpå tok de en ny innvendig ultralyd og alt såg fint ut❤️ Jeg spotter fortsatt brunt utflod, men så tenker jeg så lenge det er uten smerter så er det vanlig. Hormonene kan spille rolle og når du er gravid var det vanlig at blodkarene kunne sprekke lett. Håper dt går i veien for deg også❤️ Så lenge du ikke har smerter trengte du ikke å bekymre deg sa legen på legevakten.

Så godt det gikk godt for deg. ❤️ Tiden går så altfor sakte til sjekk

Jeg blødde en del i nesten en uke, ingen smerter. Var i uke 8. Tok en ultralyd og alt så bra ut❤️

Jeg blødde en del i nesten en uke, ingen smerter. Var i uke 8. Tok en ultralyd og alt så bra ut❤️
Alt ser bra ut her også, men man blir veldig bekymret. Sist jeg hadde spontanabort i uke 12 spottet jeg fra uke 6 av og på. Uke 9 begynte jeg å spotte igjen, og uke 12+1 mistet vi. Denne gangen har jeg samme mønster og derfor har jeg fått henvisning til gynekolog og bestilte en time hos jordmor for å skjekke med ultralyd. Trenger en bekreftelse på at alt går fint hele tiden :/ men håper det går denne gangen uten å gå gjennom et nytt tap og sorg❤️

Back
Topp