Noen andre som har blødd litt?

E.I

Betatt av forumet
Himmelbarn
Hei jeg fant ut at jeg er gravid for 2 dager siden, jeg er cirka 4 uker på vei og nå i kveld når jeg tørket meg opplevde jeg at jeg fikk litt lyse rosa blod på papiret var ikke så mye og var såpass lyst at jeg nesten ikke la merke til det men ble jo kjempe redd så jeg ringte til legevakta og hun som svarte sa at du kunne være en påbegynt spontanabort eller så kunne det være helt normalt og fikk beskjed om å ringe igjen vist jeg fikk kraftige blødninger så det gjorde meg jo litt redd det også har ikke sett noe mere blod etter det men er jo selvfølgelig redd nå, så jeg lurte på om noen andre har opplevd små blødninger tidlig i graviditeten og om det har gått helt fint selv ved litt blødning?
 
Hei! Jeg vil bare betrygge deg med at den forrige graviditeten min startet med svak, lyserosa utflod i flere dager. Dette kan komme av endringer i livmor og slimhinner. Jeg har i dag ei helt frisk 2 år gammel datter :Heartpink
 
  • Elsker
Reactions: E.I
Hei! Jeg vil bare betrygge deg med at den forrige graviditeten min startet med svak, lyserosa utflod i flere dager. Dette kan komme av endringer i livmor og slimhinner. Jeg har i dag ei helt frisk 2 år gammel datter :Heartpink
Tusen takk for svar, det var betryggende å høre :Heartred :Heartred
 
Kan være festeblødning bare, jeg har hatt det hver graviditet ☺️
 
  • Elsker
Reactions: E.I
Jeg opplevde svak lyserosa blod for noen dager siden (festeblødning). Gravid uke 6+6 nå gått bra….

Rundt våren så hadde jeg spontanabort , det begynte med skikkelige smerter så kom det rødt blod.
 
  • Omsorg
Reactions: E.I
Jeg begynte å blø på torsdag, da jeg var 6+0. Fikk time til ultralyd på Volvat samme dag og fikk se hjerteslag. Har blødd litt etter det også, så vurderer å bestille time til ny ultralyd i morgen, men har en time på fredag, så usikker.
Det er visst ganske vanlig å blø i begynnelsen, men det er skikkelig ekkelt!
 
Ved forrige graviditet (som senere endte i MA dessverre, men tror ikke det er relatert) hadde jeg også en liten blødning et par dager før IKM, og som flere andre sier var vel det en festeblødning, som det jo høres ut som du også har hatt.

Er nå 6+4 og har hatt litt blødninger de siste tre dagene, som jo stresser meg også. Hadde ultralyd 6+1 og alt så fint ut, og da hadde blødningene allerede begynt, men det har stoppet opp nå, og jeg prøver også å slappe med at det skjer mange uten å være noen grunn til bekymring. Ikke lett å etterleve, men gjør så godt jeg kan! Så skjønner bekymringen din!
 
Har blødd flere ganger mellom uke 8-12 i tidligere svangerskap, og det har gått bra heldigvis. Men det er en forferdelig følelse, og det har blitt mange ekstra ultralyder :wacky:
 
Jeg har også blødd litt den siste uken. Er 6+4 nå. Veldig guffent. Kan jeg spørre, hvordan er blod og mengde hos dere?
 
Jeg har også blødd litt den siste uken. Er 6+4 nå. Veldig guffent. Kan jeg spørre, hvordan er blod og mengde hos dere?
Utrolig guffent ja.

Det begynte med et par dager lyserødt med litt slintrer, og gikk så over til ferskt rødt blod. Så brått en halv dag uten noe, før det kom enda mer ferskt blod. Trodde da det måtte være SA. Kom litt ferskt på papiret hver gang jeg var på toalettet i et døgn til, før det gikk tilbake til lyserødt igjen og er borte nå. Totalt fem dager med blødning, men hatt UL underveis og alt så bra ut!
 
Back
Topp